Jonge Oranjes

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij maakt in elk geval logische opstellingen en laat het team goed voetballen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat opeens zo bijzonder is.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat opeens zo bijzonder is.

Volgens de kenners op DVK: Fred Rutten deed het niet, Gio doet het niet, Blind doet het niet, Hiddink deed het niet en zo kan ik nog tijden door gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad de verklaring. De trainers lijken de laatste jaren een beetje gek geworden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jong Oranje

Jong Oranje

Van der Hart in het doel. Hebben we echt geen minder slechte doelman?
 
Bovenaan