Jonge Oranjes

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond Nouri eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Was de eerste keer dat ik hem echt aan het werk zag, maar hij viel zowel tegen Duitsland als tegen Spanje niet echt op. Je ziet wel dat zijn basistechniek in orde is en dat hij weet hoe het spelletje werkt. Maar ik vond hem er verder niet bovenuit steken. Als aanvoerder zelfs een beetje te onzichtbaar naar mijn idee.

Hetzelfde geldt overigens voor Bilal Ould-Chikh, waarvan ik ook meer had verwacht. Die blonk vooral uit in het aantal keren dat hij zich vast liep op zijn tegenstander. Juist van dit soort jongens verwacht je toch meer in zo'n onervaren ploeg.

De jongens die me het meest positief opvielen waren Van Amersfoort en de keeper, Joel Drommel.
 

Fabian

Active member
Je mag toch inhalen die rammadan?

Ik heb niets met welke geloofsovertuiging dan ook hoor, maar ik snap niet dat je in een voorbereiding op een voetbalseizoen of tijdens een toernooi niets eet of drinkt. Je bouwt nu je seizoen op. Het is aanhaken of afhaken. Het lijkt me niet gezond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jong Oranje

Jong Oranje

Je mag inhalen ja. In de voorbereiding is tot daar aan toe, maar als je op een toernooi voor echie speelt dan kan je het eigenlijk niet maken.

Verder is het eigenlijk wel typisch dat je minder op je werk mag presteren vanwege de rammadan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe kan Sinkgraven zich nou afmelden bij Jong Oranje en op donderdag wel een hele wedstrijd meedoen in een oefenduel?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sowieso, die Ajacieden melden zich constant af. Elke interland is het raak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jong Oranje

Jong Oranje

Hebben ze inderdaad een abonnementje op. Feyenoorders melden zich overigens ook wel regelmatig af. Al denk ik niet dat Karsdorp afgelopen donderdag niet heeft meegespeeld in de oefenpotjes tegen Feyenoord 2. Als je ze betrapt moet je ze er definitief uitknallen. Van Beek die is er volgens mij wel bij, terwijl die bijvoorbeeld ook pijntjes heeft gehad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk met een half oog, maar Bo?tius lijkt weer ongedwongen te spelen. De overstap naar Basel lijkt hem goed te doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bazoer schuift hem desondanks lekker binnen na een lekkerballetje van Bo?tius.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk ploegje dit! Al is er ook weer weinig over te zeggen omdat het 'maar' tegen Jong Cyprus is.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe kan Sinkgraven zich nou afmelden bij Jong Oranje en op donderdag wel een hele wedstrijd meedoen in een oefenduel?

Hij heeft 45 minuten in een veredelde trainingspartij mee gedaan. Hij wordt bij Ajax deze week wat uit de wind gehouden qua trainings intensiteit.
Misschien omdat je bij clubs als Ajax vanaf juli wekelijks twee keer per week speelt en het dan wel handig is om waar mogelijk een beetje zuinig met die jonge gasten om te springen als ze schijnbaar (itt Bazoer die er wel bij is) niet 100% fit zijn.
 
Bovenaan