Ik vond Nouri eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Was de eerste keer dat ik hem echt aan het werk zag, maar hij viel zowel tegen Duitsland als tegen Spanje niet echt op. Je ziet wel dat zijn basistechniek in orde is en dat hij weet hoe het spelletje werkt. Maar ik vond hem er verder niet bovenuit steken. Als aanvoerder zelfs een beetje te onzichtbaar naar mijn idee.
Hetzelfde geldt overigens voor Bilal Ould-Chikh, waarvan ik ook meer had verwacht. Die blonk vooral uit in het aantal keren dat hij zich vast liep op zijn tegenstander. Juist van dit soort jongens verwacht je toch meer in zo'n onervaren ploeg.
De jongens die me het meest positief opvielen waren Van Amersfoort en de keeper, Joel Drommel.
Hetzelfde geldt overigens voor Bilal Ould-Chikh, waarvan ik ook meer had verwacht. Die blonk vooral uit in het aantal keren dat hij zich vast liep op zijn tegenstander. Juist van dit soort jongens verwacht je toch meer in zo'n onervaren ploeg.
De jongens die me het meest positief opvielen waren Van Amersfoort en de keeper, Joel Drommel.