Bij het vlaggenschip zit ook zo'n braskut, dus heel vreemd is het niet.Het is ook wel raar dat zo'n Van Der Klooi, overal mislukt als trainer, nu opeens de grootste talenten van het land moet klaarstomen voor het grote werk.
Bij het vlaggenschip zit ook zo'n braskut, dus heel vreemd is het niet.Het is ook wel raar dat zo'n Van Der Klooi, overal mislukt als trainer, nu opeens de grootste talenten van het land moet klaarstomen voor het grote werk.
Bij het vlaggenschip zit ook zo'n braskut, dus heel vreemd is het niet.
Ja, want onderling resultaat telt eerst. En in dat geval is dat voor Duitsland en Roemenië 2 punten met doelsaldo 3-3 en voor Nederland 2 punten met doelsaldo 2-2.Ok als Nederland met 3-0 wint?
Inderdaad. Maar elke keer houdt de KNVB wel vast aan regel 1: geen buitenlander als BC...Heb je ook weer gelijk in. Moest deze week een paar keer met een beetje weemoed aan Ronald Koeman denken. Was toch wel echt geweldig om zo'n internationale toptrainer als bondscoach te hebben. Was echt weer even trots op Oranje. Nu sla ik de interlands inmiddels net zo makkelijk weer over.
Bij PSV zien we dit seizoen ook dat dit niet de oplossing is. Ik denk dat er zat goede trainers in NL rondlopen, en zeker bij het nationale elftal moet je mijn inziens gewoon een NL trainer aanstellen.Inderdaad. Maar elke keer houdt de KNVB wel vast aan regel 1: geen buitenlander als BC...
Italië won met 2-1, maar door die 2-2 tussen Zweden en Denemarken was Italië inderdaad sowieso uitgeschakeld, ook als ze veel ruimer hadden gewonnen.In 2004 hadden we zo'n situatie op het EK met Italië, Zweden en Denemarken (?). Italië was toen 2x niet verder gekomen dan 1-1 en Zweden en Denemarken speelden hun duel tegen elkaar in de wetenschap dat ze met 2-2 door waren. Maar goed, hoe 'regel' je een 2-2? Het leek 2-1 te blijven voor Denemarken totdat Zlatan met een fraaie goal de 2-2 maakte. Toen was er daarna niet meer de noodzaak om te scoren. Italië won ruim van Bulgarije (6-1 ofzo???), maar dat was dus niet genoeg.
Azing Griever.Lijkt me wel wat voor een type v Bommel, vraag me alleen af of die er wel zin in heeft.
Oke, ik dacht echt dat Italië toen over de Bulgaren heen liep en dat zelfs die grote zege dus niks uitmaakte...Italië won met 2-1, maar door die 2-2 tussen Zweden en Denemarken was Italië inderdaad sowieso uitgeschakeld, ook als ze veel ruimer hadden gewonnen.
Kan ook ja. Jij was toch altijd goed met Ronald? Vraag hem anders is of hij nog iemand weet.Azing Griever.
En voor Noa Lang is het toernooi voorbij.Lekker dan, Koopmeiners schopt Lang geblesseerd.
Dat heeft dus niet lang geduurd.En voor Noa Lang is het toernooi voorbij.
Haha grappig 😀Dat heeft dus niet lang geduurd.