Jonge Oranjes

de waan

Well-known member
Perr, Piroe en Pirie dus.

Ik zie het weer helemaal goed komen met het Nederlands voetbal.
 

Pascallovic

Well-known member
"Oekra?ne heeft een betere ploeg dan Letland, de omstandigheden zijn anders dan in Doetinchem. Die Oekra?ners zijn fysiek in orde. Als het lukt bij Oekra?ne, dan is het fantastisch. Als dat niet lukt, dan is dat niet het einde van de wereld."
Art zet de jongens even op scherp:eek:mg::cab:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik erger me kapot aan Justin Kluivert. Hij is technisch zo goed en behoorlijk vaak de verdediging van Oekra?ne de baas. Daardoor komt hij vaak in de positie om een medespeler vrij voor de keeper te zetten. Maar elke keer is zijn voorzet ongekend slecht. Echt, wat heeft die jongen weinig rendement voor hoe goed hij kan voetballen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik erger me kapot aan Justin Kluivert. Hij is technisch zo goed en behoorlijk vaak de verdediging van Oekra?ne de baas. Daardoor komt hij vaak in de positie om een medespeler vrij voor de keeper te zetten. Maar elke keer is zijn voorzet ongekend slecht. Echt, wat heeft die jongen weinig rendement voor hoe goed hij kan voetballen.
Ik ken het gevoel.
 

Abubakari

Well-known member
Maandag Andorra uit, die speelden gister 1-1 tegen Schotland. Land in opkomst, dus handjes dicht als je daar een punt weet te pakken. Bus parkeren en hopen op een geslaagde uitval, al lijkt mij een simpele 3-0 nederlaag realistischer. Andorra gokt op het wk van 2022, dan moet het huidige jong Andorra ver genoeg zijn om wereldkampioen te worden. Dus verkijk je er niet op, dit jong Andorra is te vergelijken met het Brazili? van 1970. Maar op mindere dagen met het el salvador van 1982 dus helemaal kansloos is jong Oranje nou ook weer niet.
 
Bovenaan