Johan Cruijff Schaal XXVIII

Miramar

Well-known member
En Til ook tsja...

Gefeliciteerd Jamel, Miramar en alle andere Feyenoorders.

Feyenoord gaat voor de 3e keer een penaltyserie om de JCS winnen, er zijn er tot nu toe 3 geweest
Bedankt JMD. Ach leuk potje. Pingels is een loterij. JC schaal is een prijs voor het vertrouwen

• Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yes!!! Voor ons een enorme boost om deze direct te pakken onder de nieuwe trainer. Ten opzichte van de voorgaande weken vandaag een hoop positieve dingen gezien, met name aanvallend. Maar ook een aantal terugkerende problemen gezien, met name verdedigend. Maar goed, hier kunnen we wel mee verder. Hopelijk dit keer wel goed starten in de competitie en dan gaandeweg het seizoen steeds beter worden.

Feyenoord!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Noa Lang. Maakt me niet uit wat anderen vinden, ik vind dat echt een vreselijke man. Net ook weer, wat een gênant interview. Wat een clown.

JFK

Well-known member
Noa Lang. Maakt me niet uit wat anderen vinden, ik vind dat echt een vreselijke man. Net ook weer, wat een gênant interview. Wat een clown.
Ik trek die gangstertjes zoals, Lang, Depay, Bergwijn, Babel etc gewoon niet.
Als ze geïnterviewd worden zap ik gelijk weg.

JMD

Well-known member
Types als Noa Lang weiger ik te luisteren. Totaal debiele figuren.
Toch zag ik gisteren ook een filmpje waarop hij een verjaarsboodschap inspreekt voor een jongen die zijn 7e verjaardag viert en vorige maand zijn oudere broertje verloren is. Dat maakt me zo ambivalent bij hem. Aan de ene kant heel sociaal, maar aan de andere kant zo debiel als wat.

JMD

Well-known member
Yes!!! Voor ons een enorme boost om deze direct te pakken onder de nieuwe trainer. Ten opzichte van de voorgaande weken vandaag een hoop positieve dingen gezien, met name aanvallend. Maar ook een aantal terugkerende problemen gezien, met name verdedigend. Maar goed, hier kunnen we wel mee verder. Hopelijk dit keer wel goed starten in de competitie en dan gaandeweg het seizoen steeds beter worden.
Niet te vroeg juichen (of denken dat je verloren hebt) zou je toch na deze week moeten weten... ;)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Types als Noa Lang weiger ik te luisteren. Totaal debiele figuren.
Toch zag ik gisteren ook een filmpje waarop hij een verjaarsboodschap inspreekt voor een jongen die zijn 7e verjaardag viert en vorige maand zijn oudere broertje verloren is. Dat maakt me zo ambivalent bij hem. Aan de ene kant heel sociaal, maar aan de andere kant zo debiel als wat.
Ik heb echt een blinde vlek voor die jongen en ben totaal gekleurd, maar ik denk dus dat hij dat soort dingen alleen maar doet omdat het hém uitkomt. En dat 'ie eigenlijk helemaal niets om dat jongetje geeft. Alles voor de beeldvorming.

JMD

Well-known member
Elk seizoen weer hetzelfde verhaal.
Precies. Als we zo meteen in september met 7-0 onderuit gaan bij Arsenal dan zal de noodklok wel weer luiden. En staan we dan met kerst lekker 8 punten achter op Feyenoord komt Stewart ('ik wil een legacy achterlaten') erachter dat TD zijn betekent dat je niet alleen de aanval/middenveld moet versterken, maar ook verdediging. De TD's van PSV zijn zoals ik altijd Championship Manager (later Football Manager geheten) speelde: eerst al het geld uitgeven aan scorende spitsen en assistgevende middenvelders en dan vervolgens tot de conclusie komen dat je nog wat verdedigers nodig hebt...

JMD

Well-known member
Ik heb echt een blinde vlek voor die jongen en ben totaal gekleurd, maar ik denk dus dat hij dat soort dingen alleen maar doet omdat het hém uitkomt. En dat 'ie eigenlijk helemaal niets om dat jongetje geeft. Alles voor de beeldvorming.
O, dat zo best kunnen hoor. ALles voor de likes.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar goed.. Feyenoord en PSV maakten een hoop fouten, dat deed de arbitrage ook. Ik vraag me nog steeds af waarom Wellenreuther geen tweede gele kaart kreeg. Dat is marchanderen tot en met, echt bizar gewoon. Komt ons uiteraard goed uit, maar ik kan me wel enorm ergeren aan die willekeur.

Iets minder gênant, maar nog steeds heel vreemd. Onderstaande tackle met twee benen op de doorgebroken Gimenez ruikt ook naar rood. Manschot floot niet eens, hahaha.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik heb het duel maar half gezien (vanwege de Spelen) dus zie dit moment voor het eerst. Zeker een overtreding, rood niet (tenzij doorgebroken) wat mij betreft, wel geel lijkt me.

NL scheidsen hebben een handje van marchanderen, continuïteit kennen ze niet. Alleen Gözübüyük, Makkelie en Nijhuis (die laatste fluit gewoon nergens voor, maar is iig consequent) zijn goed, de rest is niks.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het duel maar half gezien (vanwege de Spelen) dus zie dit moment voor het eerst. Zeker een overtreding, rood niet (tenzij doorgebroken) wat mij betreft, wel geel lijkt me.
Hij was dus doorgebroken. Had hiervoor Schouten uitgespeeld en die kon hem niet bijhouden. Teze kwam van schuin achter invliegen met deze tackle. Randje strafschopgebied ook, dus vlak voordat Gimenez kon gaan afronden.

Maar goed, die niet gegeven tweede gele kaart voor Wellenreuther kan ik nog lastiger uitleggen.

Bovenaan