Waarom doet iedereen voorkomen alsof dit PSV idd Real Madrid is? (zoals Abu al aangaf)Leuker dan vooraf verwacht. Je denkt aan een 4-0, is het halverwege 1-2.
Je hebt toch die post gelezen waarin ik, nota bene op jouw verzoek, vertelde hoe onze voorbereiding er tot nu toe een beetje uit heeft gezien? Het heeft vooral met ons te maken dat wij nog echt niet op ons best zijn dat een veel beter PSV in de lijn der verwachting lag. Dat het tot nu toe redelijk gelijk op gaat is een mooie meevaller.Waarom doet iedereen voorkomen alsof dit PSV idd Real Madrid is? (zoals Abu al aangaf)
Zeker. Maar je moet niet doet alsof het bij PSV nou zo fantastisch gaat. Ook wij hebben blessures, ook wij hadden spelers die terugkwamen van EK. Idd niet zoveel als bij jullie, maar toch ook best wel wat. Jullie verloren van Monaco, wij oefenden o.a. tegen Eindhoven en wonnen dat net...Je hebt toch die post gelezen waarin ik, nota bene op jouw verzoek, vertelde hoe onze voorbereiding er tot nu toe een beetje uit heeft gezien? Het heeft vooral met ons te maken dat wij nog echt niet op ons best zijn dat een veel beter PSV in de lijn der verwachting lag. Dat het tot nu toe redelijk gelijk op gaat is een mooie meevaller.
Precies. Dat probeer ik al weken aan te geven, maar er zijn mnsen die denken dat de voorbereiding direct het seizoen bepaalt. Heb het al vaker gezegd: voor PSV's beste 2 seizoenen ooit draaiden we een dramatische voorbereiding (in 2004 zelfs zonder een goal gescoord tegen serieuze tegenstanders). En er zijn ook voorbereidinbgen geweest waarin we fantastisch speelden maar vervolgens in het eerste competitieduel punten verspeelden.Voorbereiding zegt toch ook helemaal niets? Het seizoen begint volgende week, we zullen het wel zien.
Spitzenqualität zoals de Duitsers dat zeggen.3-3 Guus Til....
Hij staat weer op de goede plek, ongelooflijk,