Johan Cruijff Schaal XXVIII

JMD

Well-known member
Hij was dus doorgebroken. Had hiervoor Schouten uitgespeeld en die kon hem niet bijhouden. Teze kwam van schuin achter invliegen met deze tackle. Randje strafschopgebied ook, dus vlak voordat Gimenez kon gaan afronden.
Dan is het idd rood en had Manschot naar het scherm geroepen moeten worden.

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb mij wel vermaakt met dit potje mede door de vele opstellingsfouten vielen de goals als rijpe appelen.
Verder ook geërgerd aan Manschot en VAR; die moeten er ook zeker nog een beetje inkomen.

JMD

Well-known member
Ik kijk nooit oefenwedstrijden
Ik heb het vaak aan staan, maar het doet me vaak weinig, of we nou winnen of verliezen.
Net als in 2016 en 2021 viel het tegelijk met de Spelen, in de andere jaren sindsdien was ik altijd op vakantie en had ik het soms aanstaan, soms was ik op vakantie waar ik geen NL TV kon kijken (Canada) en had ook een keer een bruiloft in de middle of nowhere in Litouwen waar niet eens internet was, dus las ik pas de dag erna de uitslag. Laat ik zo zeggen dat ik het niet zou missen als ik deze niet kon zien.

stc

Well-known member
Het is een regelrechte schande hoe PSV staat te verdedigen. Daarnaast gaan de Feyenoorders zeker in het begin van de competitie veel gele kaarten pakken voor praten wat ze aan het eind van het seizoen gaat opbreken.

PES5

Administrator
Forumleiding
Vermakelijk foutenfestival. Wel knappe pot van Zechiël en Milambo. Moderne middenvelders!

Aan PSV'ers heb ik de vraag; denken jullie dat er achterin nog wat bij moet?

gevegt

Well-known member
Vermakelijk foutenfestival. Wel knappe pot van Zechiël en Milambo. Moderne middenvelders!

Aan PSV'ers heb ik de vraag; denken jullie dat er achterin nog wat bij moet?
Welnee, als iedereen wedstrijd fit is is er niets aan de hand. Komt bij dat Obispo dit jaar de pannen van het dak gaat spelen.

Mario

Well-known member
De JCS is wel een prijs, maar (behalve afgelopen jaar) weet ik niet uit mijn hoofd welke andere jaren we deze gewonnen hebben vergeleken met landstitels en knvb bekers. Feyenoord pas voor de vijfde keer las ik ergens. In mijn beleving hebben zij 'm veel vaker gewonnen.

JMD

Well-known member
Welnee, als iedereen wedstrijd fit is is er niets aan de hand. Komt bij dat Obispo dit jaar de pannen van het dak gaat spelen.
Hahahaha, Obispo... Je kan wel merken dat jij HSV-fan bent, wij zijn PSV, 1 letter mee, ook een niveau (of 2/3) meer wat we nastreven. Obispo zou idd (net als Brenet of Rosario, waar je ook zo'n fan van was) daar perfect passen.

Bovenaan