Abubakari
Well-known member
Tis PSV, niet Real Madrid. 2-1. Ofzo.Blij dat Zechiel in de basis staat. Dat is wel iets om naar uit te kijken. Verder hoop ik dat we niet al te hard worden afgeslacht.
Tis PSV, niet Real Madrid. 2-1. Ofzo.Blij dat Zechiel in de basis staat. Dat is wel iets om naar uit te kijken. Verder hoop ik dat we niet al te hard worden afgeslacht.
Echt he. Belachelijke actie van Zerrouki. En kansloos dat de rest ook gelijk maar stopt met voetballen.Niks aan de hand, eerder geel voor Zerouki wegens aanstellen
Dit meen je niet he? Er was werkelijk niks aan de hand, Tillmann beweegt niet eens zijn beenMeteen weer klaar met die scheidsrechterlijke dwalingen
Mwah, dat natuurlijk wel, maar niet zo erg als wat Zerrouki er van maakte, die bewoog daarna minstens zo erg zijn been (ook niet veel dus).Dit meen je niet he? Er was werkelijk niks aan de hand, Tillmann beweegt niet eens zijn been
Wat gebeurde er? ik keek even hockey en zag ineens dat er wat op de tribune gebeurde, De hoofdtribune nog welWat een kut kneuzen.
Territoriumdrift van neanderthalers.Wat een kut kneuzen.