Johan Cruijff - rust in vrede

Max

Administrator
Forumleiding
D? biografie van Cruijff is in 1972 al verschenen.

Ik ben benieuwd naar wat er allemaal in d? biografie staat over het WK 74, zijn jaren bij Barcelona, zijn relatie met Michels en de fluwelen revolutie staat.
 

Makanaky

Well-known member
Nog steeds ??n vd beste Nederlandse sportboeken ooit, waarvan ik er gisteren achter kwam hem helegaar niet meer in bezit te hebben :confused:
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik had vanmiddag een Cruijff-momentje.
Was als co?rdinator aan het kijken naar een wedstrijd van KVV Losser E2 tegen UDI E1. Na 20 minuten stond het 0-4 achter in een gelijk opgaand duel met voortdurend dezelfde dingen die mis gingen. Kon het toen niet laten om even naar de trainer te lopen en heb hem geadviseerd het net iets anders neer te zetten (zoals Cruijff ooit bij Beenhakker). Resultaat wedstrijd kantelde compleet en de 0-4 achterstand werd omgebogen in een 5-4 overwinning. Mooi.
 

inhethoekje

Active member
Wat jullie Ajacieden vandaag voor Johan Cruijff hebben gedaan verdient meer dan een compliment, ik vond het een prachtig oprecht eerbetoon, met die mars, die oud Ajacieden op het veld, die shirts op het veld en op de tribunes.

Ik was wat sceptisch na het flauwe eerbetoon tegen Frankrijk en Engeland ( vond het zelfs een belediging voor JC hoe hij in deze 2 wedstrijden werd herdacht), maar dat was dus totaal overbodig.

Petje af Ajacieden, een groot voetballer is op de mooist denkbare manier ge?erd en herdacht.


inhethoekje.
 

JMD

Well-known member
Wat jullie Ajacieden vandaag voor Johan Cruijff hebben gedaan verdient meer dan een compliment, ik vond het een prachtig oprecht eerbetoon, met die mars, die oud Ajacieden op het veld, die shirts op het veld en op de tribunes.

Ik was wat sceptisch na het flauwe eerbetoon tegen Frankrijk en Engeland ( vond het zelfs een belediging voor JC hoe hij in deze 2 wedstrijden werd herdacht), maar dat was dus totaal overbodig.

Petje af Ajacieden, een groot voetballer is op de mooist denkbare manier ge?erd en herdacht.


inhethoekje.

:duim:
 

Kevah

New member
Was inderdaad een prachtig eerbetoon!
De mars zonder rottigheid en veel momenten die kippenvel gaven.
De prachtige tifo actie voor Johan en natuurlijk het doek van de F-Side.
De prachtige minuut stilte met daarna een massaal lied voor Cruijff!

De 14e minuut met een prachtig applaus en een massale, JOHAN! JOHAN!
Een heerlijke 68e minuut met een staande ovatie voor Cruijff!

Vervolgens ook nog complimenten aan de sponsoren, geen enkele reclame uiting in het stadion.
Aangepaste muziek playlist en een prachtig film van de acties van Johan!
 

de waan

Well-known member
Erka heeft 5 pagina's, Max heeft er 7 pagina's en Erka is eigenlijk RK en dat is 2 letters. Bij elkaar dus 14.

Het is bijna eng.
 
Bovenaan