JFK - gevegt +15-0

JFK - gevegt +15-0


  • Totaal aantal stemmers
    10

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, wat een wanhoop.

Geen wanhoop hoor. Ik ken een fotootje van jou met duikbril van ruim tien jaar geleden. De JFK die ik 1,5 jaar geleden nog heb gezien slaat die gevegt van ruim tien jaar geleden al vol op zijn bakkes. Zou mij echt meevallen als je nog geen wandelstok hebt.
 

Mario

Well-known member
Geen wanhoop hoor. Ik ken een fotootje van jou met duikbril van ruim tien jaar geleden. De JFK die ik 1,5 jaar geleden nog heb gezien slaat die gevegt van ruim tien jaar geleden al vol op zijn bakkes. Zou mij echt meevallen als je nog geen wandelstok hebt.

Ben je nu 2 bejaarden aan het aanmoedigen om elkaars kunstgebit eruit te slaan?
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat Feyenoord morgen gewoon gaat verliezen. Bijna elke analyticus gaat er volgens mij vanuit dat PSV het zwaar gaat krijgen en gaat verliezen. Alleen daarom al hoop ik dat ze Feyenoord op grootte achterstand gaan zetten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk ook dat PSV gewoon wint. Dus zal Feyenoord wel gewoon winnen.

In elk geval HUP FEYENOORD! Kameraden met daden die PSV schaden!
 

Pascallovic

Well-known member
Ik hoop dat Feyenoord morgen gewoon gaat verliezen. Bijna elke analyticus gaat er volgens mij vanuit dat PSV het zwaar gaat krijgen en gaat verliezen. Alleen daarom al hoop ik dat ze Feyenoord op grootte achterstand gaan zetten.
Het feit dat je voor PSV bent heeft daar niks mee te maken? Alleen de mening van de analytici brengt je tot die hoop?
 

Mario

Well-known member
Ach ja, analytici ... zodra die met hun kop op tv komen, weet je dat het tijd is voor een plaspauze.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als stc van de analitici wint, dan is hij de rest van het jaar voor de tegenstanders van PSV. Iedere analyticus zal dan roepen dat PSV fluitend kampioen gaat worden.
 

stc

Well-known member
Als stc van de analitici wint, dan is hij de rest van het jaar voor de tegenstanders van PSV. Iedere analyticus zal dan roepen dat PSV fluitend kampioen gaat worden.

Iedereen weet dat Feyenoord een veel beter team en individuele spelers heeft dan PSV. PSV speelt bijna altijd met dezelfde spelers en heeft daarom geen geheimen voor de tegenstander.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iedereen weet dat Feyenoord een veel beter team en individuele spelers heeft dan PSV. PSV speelt bijna altijd met dezelfde spelers en heeft daarom geen geheimen voor de tegenstander.

Om nou Sjaakie Swart een analyticus te noemen...
 

stc

Well-known member
Om nou Sjaakie Swart een analyticus te noemen...

Sjaak Swart neem ik niet serieus als analyticus.

Dat PSV altijd met bijna dezelfde 11 spelers speelt is een feit. Ook de tactiek is in principe altijd hetzelfde. Voor Feyenoord liggen hier kansen denk ik.
 
Bovenaan