JFK - gevegt +15-0

JFK - gevegt +15-0


  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Van twitter: Van Persie op de bank bij Feyenoord. Middenveld met Vilhena, Clasie en Toornstra. Larsson basis, net als van Beek en St Juste. PSV met verwachtte elf.

Hups PSV!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk is PSV aan de gebruikelijk Kuip diarree, want anders gaat het hem niet worden.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV

Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Pereiro, Hendrix; Lozano, de Jong en Bergwijn..

PSV speelt dus met 10 man.
 

Max

Administrator
Forumleiding
JFK - gevegt

JFK - gevegt

Ik tel er elf. Al ligt er een om de haverklap op de grond.
 

stc

Well-known member
Wissels PSV
Room, Van Osch, Isimat, Behich, Romero, Malen, Rigo, Sainsbury, Ramselaar, Guti, Mauro Junior en Sadilek.
 

stc

Well-known member
Opstelling Feyenoord
Bijlow, St Juste, van Beek, van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jorgensen en Larsson

Wissels:
Vermeer, Delle, Nieuwkoop, Geertruida, Verdonk, Tapia, Ayoub, El Hankouri, Sinisterra, Van Persie en Vente.

Sterke opstelling en sterke bank van Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Dat klopt. Maar Pereiro staat opgesteld, maar doet nooit mee in het veld.

En Bergwijn loopt als een blind paard, dus zijn het er maar 9. :)
Overigens heb ik in zo'n duel als vandaag wel vertrouwen in Pereiro, die staat er altijd wel in grote duels.
 

stc

Well-known member
En Bergwijn loopt als een blind paard, dus zijn het er maar 9. :)
Overigens heb ik in zo'n duel als vandaag wel vertrouwen in Pereiro, die staat er altijd wel in grote duels.

Als Pereiro meedoet in grote wedstrijden, dan had hij ook tegen Barca 2x moeten scoren. Heb niet echt vertrouwen in Pereiro.
 

JMD

Well-known member
Storm zal dadelijk luwen als er niet snel gescoord wordt. St Juste begint sterk.

Heel Feyenoord begint sterk, bijna elk duel is voor een Feyenoordspeler. Lange bal op De Jong werkt ook niet want de Feyenoordverdedigers winnen kopduels van De Jong.
 
Bovenaan