Jeugdvoetbal

de waan

Well-known member
Het enige dat ik meekreeg was een meneer van AFC die dacht dat er volgend jaar pupillentweetallen in de auto naar Almere moeten voor een uitwedstrijd.

Als ik ergens geen reet van af weet hou ik me doorgaans stil. Meneren van AFC hebben daar kennelijk minder moeite mee.
 

gevegt

Well-known member
Het enige dat ik meekreeg was een meneer van AFC die dacht dat er volgend jaar pupillentweetallen in de auto naar Almere moeten voor een uitwedstrijd.

Als ik ergens geen reet van af weet hou ik me doorgaans stil. Meneren van AFC hebben daar kennelijk minder moeite mee.

Ik kreeg de indruk dat AFC ver boven de andere clubs staat.

Verder viel me op dat ze klaagden dat de KNVB nog steeds geen antwoord heeft gegeven op vragen die gesteld zijn tijdens een uitlegavond en dat ze het onbegrijpelijk vinden dat de KNVB niemand heeft langs gestuurd om te kijken hoe goed ze het doen.
 

de waan

Well-known member
En ze doen altijd alsof ze de mening van het complete amateurvoetbal verwoorden.

Maar verder is het een heel fijne club hoor.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zat toevallig in de auto toen ik die druktemakers uit Amsterdam hoorde. Die hebben het dus echt niet begrepen. Het 2 tegen 2 en 4 tegen 4 is en blijft gewoon intern bij de clubs. Voor 6 tegen 6 komen pas de uitstapjes naar andere clubs. Bij 2 tegen 2 en 4 tegen 4 zijn ook geen scheidsrechters nodig en ook de beschikbaarheid van velden hebben ze niet goed berekend. Per saldo heb je namelijk 30% minder veld nodig.

Echt de NOS komt langs en dan moeten ze maar snel van alles roepen zonder enige kennis van zaken te hebben. Dat noemt zich jeugdvoorzitter; triest!!!
 

gevegt

Well-known member
Wat eigenlijk nog erger is, is dat de NOS van toeten noch blazen weet en die lui gewoon laat raaskallen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat eigenlijk nog erger is, is dat de NOS van toeten noch blazen weet en die lui gewoon laat raaskallen.

Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Die lulden gewoon mee met het geneuzel om met 2 F-jes met de auto van Amsterdam naar Almere te rijden voor een half uurtje 2 tegen 2.
 

gevegt

Well-known member
Nieuwsuur legt nog maar een keer bloot dat clubs in Nederland er nog steeds niet voor terugdeinzen om aan kinderhandel te doen.
 

Fregge

Well-known member
Ben in het tweede gedeelte.

Wat een idioot, die voorzitter van DWS. "Trainen heeft niks met wedstrijden te maken."
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Blijft toch altijd wel even leuk om te vermelden hier.
Gisteren wonnen de A1 (JO19-1) en de B1 (JO17-1) van HSC'21 beide van Quick'20. :duim:
 

Arjen

Member
In Doetinchem winnen de jongens van Alcides jo13 met 2-3 van de nummer 1 DZC'68. Ze doen dus volop mee voor het kampioenschap in de derde divisie.
 

Mug

Member
In Doetinchem winnen de jongens van Alcides jo13 met 2-3 van de nummer 1 DZC'68. Ze doen dus volop mee voor het kampioenschap in de derde divisie.

Toch leuk dat je dit vermeld. Die jongens doen het erg goed. Maar ik had ook graag gezien dat het eerste elftal van Alcides wat vaker won.
 
Bovenaan