Huisdieren

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dank allen, dit verlies komt bij mij net wat harder aan dan bij andere huisdieren. Zo plotseling, zo relatief jong nog en vooral èèn van de leukste huisdieren ooit.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Die van mij komt graag in de tuin. Ze kan daar de hele dag zitten, maar zet er geen stap buiten. Als je als muis of vogel zijnde in de tuin komt heb je wel een serieus probleem. Meestal vangt ze wel wat, maar laat ze het liggen. Vandaag werd de muis met huid en haar opgegeten. Dat had ik nog niet eerder gezien. Kleine jager.

De andere poes is dat allemaal ontgaan, al de hele middag op de bank in dromenland 🤣

JFK

Well-known member
Een van mijn katten heeft een te snel werkende schildklier.
Op een gegeven moment woog hij 2,8kg. Medicijnen geprobeerd, maar daar kreeg hij waanzinnige jeuk van.
Er zat jog maar één ding op: Een radioactieve jodiumbehandeling. Dan moest ie dus naar een kliniek in Lienden voor een week.
Deze behandeling kostte me € 1850,-
Dat en diverse beziekjes aan de dierenarts kost me tezamen een dikke € 2500,-
Veel geld, maar ikhad geen keuze.

André

Well-known member
onze Kat Rik kan er ook wat van di legt de muizen op het terras
onze vorige kat werd maar 1 jar toen hij erg ziek werd
Deze hebben we vanaf 2018

Mario

Well-known member
Forumleiding
Een van mijn katten heeft een te snel werkende schildklier.
Op een gegeven moment woog hij 2,8kg. Medicijnen geprobeerd, maar daar kreeg hij waanzinnige jeuk van.
Er zat jog maar één ding op: Een radioactieve jodiumbehandeling. Dan moest ie dus naar een kliniek in Lienden voor een week.
Deze behandeling kostte me € 1850,-
Dat en diverse beziekjes aan de dierenarts kost me tezamen een dikke € 2500,-
Veel geld, maar ikhad geen keuze.
Dierenarts is idd niet goedkoop, maar ja alles voor je huisdier.

Bovenaan