Huisdieren

SanMark.

Well-known member
Mijn vrouw is dol op katten. Maar goed, een appartement op twee hoog in Amsterdam vind ik niet echt geschikt voor katten. Ik ben verder eerlijk gezegd ook wel gehecht aan mijn bank.
Ja alle Chinezen zijn dol op honden en katten..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels liggen er al twee eieren in het nest van de familie Merel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben geen vogelkenner, maar het lijken mij wel merels. Ze waren al eerder bezig met gezinsuitbreiding, maar werden in de binnentuin gestoord door de schilders. Nu is de hele klimop weg waar ze hun huis hadden, dus hebben ze maar een plantenbak aan mijn balkon geclaimd. Op zich wel schattig. Als het duiven waren, dan had ik het nest opgeruimd, die schijten de hele boel onder.
 

Ska P 187

Well-known member
Sterkte kerel, het is toch een mix van familie en vriend verwikkeld in een dier. Moet er niet aan denken al weet ik dat het er bijhoort.

edit die was verlaat voor Bonehead bedoelt.
en gewoon een nieuwe kat nemen hoor of hond, wat verrijken die beestjes/maatjes het leven.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Dank voor alle het medeleven. Het leven gaat door en nu moet ik er ook wel een klaar mee zijn. Ik betrap mijzelf er op dat ik het beestje altijd nog zoek omdat ik niet op haar wil staan (is 1x gebeurd:D). Ik ben gek op dieren,maar ik vind het gewoon niet praktisch om nu weer voor meer dan 10 jaar een commitment aan te gaan. Dan moet ik ter compensatie maar weer naar Afrika gaan dit najaar;)
 

Mario

Well-known member
Onze poes(rood/wit) is vanochtend aangereden door een auto, en heeft dat helaas niet overleefd.

mmexport1597220024087.jpg
 
Bovenaan