Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

Unregistere

Well-known member
AFC Arnhem won met 1-2 bij Rigtersbleek en houdt dus kans op handhaving.

Voor NEC wordt het lastiger. Zij verloren met 2-3 van Silvolde.
 

bqandy

Well-known member
Zeg, bqandy, hebben ze bij AFC Arnhem ineens een pot met goud gevonden of zo?

Volgens eigen zeggen gaat het puur op amateurbasis. Er worden niet eens kilometervergoedingen gegeven. De meeste nieuwelingen komen ook van 2e of 3e klassers. Met een van de spelers die toch heb ik na afloop van de pot tegen BQ even gesproken en die bevestigde ook dat er geen rooie cent is. Ik heb ook al een paar keer met Dennis van Beukering (trainer) gesproken en ik kan me echt wel voorstellen dat veel spelers graag met hem willen werken.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens eigen zeggen gaat het puur op amateurbasis. Er worden niet eens kilometervergoedingen gegeven. De meeste nieuwelingen komen ook van 2e of 3e klassers. Met een van de spelers die toch heb ik na afloop van de pot tegen BQ even gesproken en die bevestigde ook dat er geen rooie cent is. Ik heb ook al een paar keer met Dennis van Beukering (trainer) gesproken en ik kan me echt wel voorstellen dat veel spelers graag met hem willen werken.

Is het zo'n goede trainer en aardige vent ?
 

Keyser S?ze

New member
Volgens eigen zeggen gaat het puur op amateurbasis. Er worden niet eens kilometervergoedingen gegeven. De meeste nieuwelingen komen ook van 2e of 3e klassers. Met een van de spelers die toch heb ik na afloop van de pot tegen BQ even gesproken en die bevestigde ook dat er geen rooie cent is. Ik heb ook al een paar keer met Dennis van Beukering (trainer) gesproken en ik kan me echt wel voorstellen dat veel spelers graag met hem willen werken.

Ik kan het haast niet geloven. Ik ben toch een behoorlijke ingewijde in de zaken die in het amateurvoetbal spelen. In de 3e en 2e klasse wordt ook al lang betaald door veel clubs waarbij een vergoeding voor de gereden kilometers wel het minimum is. Laat staan in de 1e en hoofdklasse. Er gaat geen speler 3 x per week een aantal kilometers rijden naar een voor hem onbekende club zonder dat hij daar een vergoeding voor krijgt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Spannend, na verlenging pingels alle 5 van beide kanten raak.
We gaan door 1 om 1.

edit:
De winnaar is bekend na 29 pingels
Rigterbleek gaat naar de hoofdklasse.
 

de waan

Well-known member
Mooi verhaal weer. De keeper van Rigtersbleek was de 43-jarige keeper van het vierde elftal. Die wordt dus uiteindelijk de held van de dag (ook al pakte hij er dus 14 niet).
 

bqandy

Well-known member
Er kan natuurlijk ook een club uit zuid komen, als Vlissingen in west blijft. Ga ik overigens niet vanuit, omdat de KNVB weinig schuift tussen regio's. Het meest lamme zou zijn als er een club uit Oss naar C gaat. Met drie clubs in HKB (TOP, Oss'20 en DESO) is Oss hoofdklasse stad nummer 1 volgend seizoen. De jaren 70 bijnamen overigens Tel Onze Prutsers, Osse Schenen Schoppers, Door Elf Schoffies Opgericht. :)
 

de waan

Well-known member
Dan zou er behalve Vlissingen nog een club naar B moeten. Dan kom je al bij Leonidas of Nieuwerkerk terecht. Ook niet echt logisch.
 
Bovenaan