de waan
Well-known member
We zijn hier verder gegaan: http://devoetbalkantine.nl/showthread.php?66-Topklasse-zondag&p=16995#post16995
Zeg, bqandy, hebben ze bij AFC Arnhem ineens een pot met goud gevonden of zo?
Volgens eigen zeggen gaat het puur op amateurbasis. Er worden niet eens kilometervergoedingen gegeven. De meeste nieuwelingen komen ook van 2e of 3e klassers. Met een van de spelers die toch heb ik na afloop van de pot tegen BQ even gesproken en die bevestigde ook dat er geen rooie cent is. Ik heb ook al een paar keer met Dennis van Beukering (trainer) gesproken en ik kan me echt wel voorstellen dat veel spelers graag met hem willen werken.
Yep, bijzonder open, sympathieke en realistische gozer.
Volgens eigen zeggen gaat het puur op amateurbasis. Er worden niet eens kilometervergoedingen gegeven. De meeste nieuwelingen komen ook van 2e of 3e klassers. Met een van de spelers die toch heb ik na afloop van de pot tegen BQ even gesproken en die bevestigde ook dat er geen rooie cent is. Ik heb ook al een paar keer met Dennis van Beukering (trainer) gesproken en ik kan me echt wel voorstellen dat veel spelers graag met hem willen werken.
De Bleek won het 2e potje uit bij AFC er wordt dus nu verlengd in Arnhem.AFC Arnhem won met 1-2 bij Rigtersbleek en houdt dus kans op handhaving.
Spannend, na verlenging pingels alle 5 van beide kanten raak.
We gaan door 1 om 1.
Dus veel vers bloed in zondag C:
Dieze West, Alverna, Rigtersbleek en Silvolde promoveren.
Is dat zeker? Kunnen die niet beter richting West (A)?