Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

Joost

Well-known member
Er kan natuurlijk ook een club uit zuid komen, als Vlissingen in west blijft. Ga ik overigens niet vanuit, omdat de KNVB weinig schuift tussen regio's. Het meest lamme zou zijn als er een club uit Oss naar C gaat. Met drie clubs in HKB (TOP, Oss'20 en DESO) is Oss hoofdklasse stad nummer 1 volgend seizoen. De jaren 70 bijnamen overigens Tel Onze Prutsers, Osse Schenen Schoppers, Door Elf Schoffies Opgericht. :)

Dat is heel onwaatschijnlijk. Kijk maar op het kaartje zoals ik de indeling bedacht heb.

18593572301_82d6498d62_c.jpg


SDO is het rode bolletje in Bussum.

Verplaatsen van Leonidas naar B en een der Osse clubs naar C trekt twee teams helemaal uit hun regio. Vergeet ook niet dat de grens tussen West1 en Oost net naast Amersfoort ligt.
 

de waan

Well-known member
„Zes jaar geleden had ik voor het laatst getraind, 18 jaar geleden voor het laatst met het eerste meegedaan. Ik keep normaal gesproken alleen in het vierde, moest zelfs nog nieuwe handschoenen kopen gisteren. En dan dit...”

Tot overmaat van ramp moest de veertiger zelf ook een strafschop nemen. „Daar was ik al bang voor. Ik zei: Dat ga ik echt niet doen. Ik liep al weg, maar toen kwam de scheidsrechter naar me toe. Hij zei: Je moet. En je hebt het gezien h?, het ging maar net goed.”

:)
 
Bovenaan