Hoofdklasse B zondag 2017-2018

Unregistere

Well-known member
De toppers doen het vandaag goed in B. OSS '20 won met 0-3 bij EHC, Halsteren met 0-1 bij Baronie. Verschil blijft drie punten, al speelde OSS '20 wel ??n wedstrijd minder.

Meerssen (6-0 tegen Woezik), GOES (0-5 bij Gemert) en Jong FC Den Bosch (4-0 tegen Groene Ster) haalden aardig uit.

Onze buren van IFC wonnen dankzij een door Danny Slingerland benutte strafschop met 1-0 van Juliana '31. Ze staan nu negende. Slechts drie punten achter nummer drie en inmiddels negen voor op de nummer dertien, dus op dit moment mogen ze meer omhoog kijken dan naar beneden.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Man man man, wat een verschrikkelijk veld inderdaad. Vlissingen was net wat beter en gooide wedstrijd vlak voor de 90 minuten op slot. Na een klein half uur keurde ik als assistent scheidsrechter de 1-0 nog af omdat de aanvaller de bal met de hand mee nam, maar dit bleek dus uitstel van executie.

Het is trouwens best wel een leuke club, alleen wat ver rijden haha.
 

Unregistere

Well-known member
Drie potjes afgelast, waaronder die van onze buren bij UDI '19.

Koploper OSS '20 speelde wel. Zij klopten Gemert met 1-0. Staan nu zes punten los van Halsteren, ziet er dus goed uit voor ze.

Jong FC Den Bosch gaf Woezik een pak slaag (0-5), verder waren er onderin belangrijke zeges voor BVC '12 (1-3 bij Juliana '31), Baronie (knap 0-2 bij Groene Ster) en Nuenen (3-0 tegen EHC). Blijft dus spannend.
 

Fregge

Well-known member
Nuenen is ook afgezakt. Vorig jaar rond deze tijd onze voornaamste titelconcurrent. Nu staan ze in het rechter rijtje
 

SC Heerenveen

Well-known member
Juliana '31 kunstgras? Gezien de weersvoorspellingen denk ik dat het wel door gaat. Morgenochtend eerst 1/8 finale beker sc Heerenveen O13 tegen Willem II O13 fluiten. Dat wordt een stuk kouder.
 

bqandy

Well-known member
Juliana '31 kunstgras? Gezien de weersvoorspellingen denk ik dat het wel door gaat. Morgenochtend eerst 1/8 finale beker sc Heerenveen O13 tegen Willem II O13 fluiten. Dat wordt een stuk kouder.

Ja, Juliana heeft kunstgras. Gaat dus waarschijnlijk door.
 

Unregistere

Well-known member
Het ging door. En Nuenen won met 0-2!

Verder won koploper OSS '20 ook op het gemak bij Groene Ster (0-3) en dus lijken zij wel makkelijk af te stevenen op de titel. Jong FC Den Bosch (4-2 tegen Gemert) is in de flink vertekende stand nu de voornaamste concurrent. Zij staan op zeven punten en speelden bovendien ??n wedstrijd meer. Halsteren is virtueel tweede, maar die speelden vandaag weer niet en krijgen het dus nog erg druk.

Verder nog: Vlissingen - EHC 3-1 en Woezik - BVC '12 0-3. BVC lijkt het lek boven te hebben, staan nu ook boven de streep. Maar ook onderin is de stand wel erg scheef.

Onze buren van IFC speelden weer niet. Het uitduel bij Meerssen werd afgelast. Ook het geplande oefenduel bij Leonidas verviel uiteindelijk.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Het waren echt omstandigheden die deden denken aan de lente, echt heerlijk. Voor mijn gevoel echt een verschil van 30 graden toen ik gisteravond op de fiets met oosten tegenwind naar huis ging na sc Heerenveen - Willem II ...

Wedstrijd vandaag ging aardig gelijk op. Aantal scherpe situaties voor mij als assistent scheidsrechter, ook de 0-2 viel daaruit. Breekpunt was toch wel de (domme) rode kaart voor ontnemen scoringskans en de 0-1 uit de daaropvolgende vrije schop.

Komende zondag de wedstrijd IFC - Halsteren. Bijna 2 uren rijden, ik had het beter kunnen treffen de dag na mijn verjaardag. ;-)
 

Joost

Well-known member
Het ging door. En Nuenen won met 0-2!

Verder won koploper OSS '20 ook op het gemak bij Groene Ster (0-3) en dus lijken zij wel makkelijk af te stevenen op de titel. Jong FC Den Bosch (4-2 tegen Gemert) is in de flink vertekende stand nu de voornaamste concurrent. Zij staan op zeven punten en speelden bovendien ??n wedstrijd meer. Halsteren is virtueel tweede, maar die speelden vandaag weer niet en krijgen het dus nog erg druk.

Verder nog: Vlissingen - EHC 3-1 en Woezik - BVC '12 0-3. BVC lijkt het lek boven te hebben, staan nu ook boven de streep. Maar ook onderin is de stand wel erg scheef.

Onze buren van IFC speelden weer niet. Het uitduel bij Meerssen werd afgelast. Ook het geplande oefenduel bij Leonidas verviel uiteindelijk.

Groene Ster moet ook nog langzaam gaan opletten. Het zit erg dicht op elkaar.
 

Unregistere

Well-known member
Komende zondag de wedstrijd IFC - Halsteren. Bijna 2 uren rijden, ik had het beter kunnen treffen de dag na mijn verjaardag. ;-)

Zonde, zal je altijd zien dat ik zojuist een andere wedstrijd toebedeeld kreeg voor de krant. IFC - Halsteren blijft onbezet (op zich logisch, staat voor IFC niet direct iets op het spel). Wel jammer, had je wel eens in actie willen zien met de vlag! :duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zonde, zal je altijd zien dat ik zojuist een andere wedstrijd toebedeeld kreeg voor de krant. IFC - Halsteren blijft onbezet (op zich logisch, staat voor IFC niet direct iets op het spel). Wel jammer, had je wel eens in actie willen zien met de vlag! :duim:
Wie weet rolt er voor 18 maart een interessante wedstrijd voor mij en jou uit de koker. ;-)
 
Bovenaan