Hoofdklasse A zondag 2019/20

Abubakari

Well-known member
Altijd hetzelfde met die Rotterdammers, gaan weer massaal in de thuisvakken zitten terwijl ze gewoon achter het doel in het uitvak horen.
 

Unregistere

Well-known member
Naar verhouding he.

Okee. Maar goed, dat was voor de foto ook wel mooier natuurlijk. Mijn favoriete foto is die waarop je SC Heerenveen in volle draf ziet, met die wisselspeler in de buurt.

Hoewel de foto's in de bus en ook die spion achter de bosjes - was dat noord-ooster ? - is natuurlijk geweldig.

Wel een stuk minder dan jouw foto's overigens, maar de pogingen van de VOC-fotograaf zijn goed bedoeld.
 

bqandy

Well-known member
Maar ze hebben wel mooi onze krullenbol op de foto!

https://www.flickr.com/photos/voc189...57713227031878

En ik had het aantal bezoekers (150, Dagblad meldde 100) toch redelijk ingeschat gezien de foto's. Tel er bijna 80 "links". De 25 Rotterdamse "herriemakers" zaten rechts naast de spelerstunnel samen met iets meer Groninger aanhangers. Ik vind het altijd moeilijk schatten op de Esserberg. Meestal zit ik te laag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

de Kok

Member
En ik had het aantal bezoekers (150, Dagblad meldde 100) toch redelijk ingeschat gezien de foto's. Tel er bijna 80 "links". De 25 Rotterdamse "herriemakers" zaten rechts naast de spelerstunnel samen met iets meer Groninger aanhangers. Ik vind het altijd moeilijk schatten op de Esserberg. Meestal zit ik te laag.

Toch wel fijn zo'n ruime overdekte tribune met dergelijk vervelend regenachtig weer. Iedereen onder dak. Prima service bij BQ.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Abubakari

Well-known member
Aangezien de VOCtograaf alleen VOC 'ers op de foto heeft gezet zal het wel een uit supporter zijn. Staat ook in het uitvak, dus dat zal dan wel.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 20.
Zaterdag:
MSC - Alcides is al afgelast. Veld kan het vele water niet meer aan.
Be Quick 1887 - Velsen
Zondag:
Leonidas - Quick'20
Hoogeveen - Alphense Boys
SDO - Emmen
SJC - HBS
Hollandia - VOC
RKAVV - JOS (Belangrijk voor 2e periode)

Stand 2e periode: RKAVV 9-18, JOS 7-16 Quick 20 8-16 HBS 8-15
 
Bovenaan