bqandy
Well-known member
Woltersum-PJC is een oefenwedstrijd? Amicitia-Vvk gaat ook nergens om, nee dat wordt gewoon een 3punter voor VOC in een draak van een wedstrijd die in 0-1 eindigt. En ik ben er bij:devil:
Sorry het was Engelbert - PJC.
Woltersum-PJC is een oefenwedstrijd? Amicitia-Vvk gaat ook nergens om, nee dat wordt gewoon een 3punter voor VOC in een draak van een wedstrijd die in 0-1 eindigt. En ik ben er bij:devil:
Nee, je komt. Weer of geen weer, haha. Ik loop keurig warm langs de lijn bij de dugouts, is een stukje lopen maar dan doe je het wel ergens voor. Zo vaak kan je niet tegen mij hoi zeggen, haha.Oh ja, jij vlagt. Kom wel even hoi zeggen, als je tenminste niet zo snel mogelijk de plaat poetst met je arbitrale trio.
Als het bar kloteweer is kom ik trouwens niet, zo ben ik dan ook wel weer.
Ik ben er sowieso. Moet verslag doen voor radio.
Je snapt dat ik niet neutraal ben en twijfelgevallen in het voordeel van de thuisploeg erg kan waarderen. :duim:
Misschien moet het arbitrale trio ook wel in retrotenue morgen. Met zo'n ouderwetse vlag op een stokje, zonder piepertje.
Geen Stout bij VOC, wel Sequeira. En pas op voor Quispel!
Heeft Nito (Sequeira) de hele wedstrijd gespeeld bij VOC?
Ja, de oudste van het veld met 37 of 38 jaar. Viel niet in positieve zin op. Iedereen deelde in de malaise. Ik vond VOC een hele slechte ploeg.
Verslagje komt nog hoor, maar Abubakari heb je niet door gehad dat dit de andere assistent is? ;-)