Hoofdklasse A zondag 2019/20

SC Heerenveen

Well-known member
Oh ja, jij vlagt. Kom wel even hoi zeggen, als je tenminste niet zo snel mogelijk de plaat poetst met je arbitrale trio.
Als het bar kloteweer is kom ik trouwens niet, zo ben ik dan ook wel weer.
Nee, je komt. Weer of geen weer, haha. Ik loop keurig warm langs de lijn bij de dugouts, is een stukje lopen maar dan doe je het wel ergens voor. Zo vaak kan je niet tegen mij hoi zeggen, haha.
 

Unregistere

Well-known member
Misschien moet het arbitrale trio ook wel in retrotenue morgen. Met zo'n ouderwetse vlag op een stokje, zonder piepertje.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Misschien moet het arbitrale trio ook wel in retrotenue morgen. Met zo'n ouderwetse vlag op een stokje, zonder piepertje.

Haha, nou toevallig heeft deze scheidsrechter ook geen piepvlaggen. Net als die van vorige zondag. Is niks joh die houten vlagjes. We gaan waarschijnlijk in het blauw.
 

de Kok

Member
BQ was de betere hoor ik van vrienden in Groningen.en van VOC zijde hoor ik de minst slechte heeft gewonnen.
Andy zal uitsluitsel geven?
 

Abubakari

Well-known member
Klopt wel, was een slechte wedstrijd, kleine opleving na rust met wat kansen over en weer maar daarna weer bar en boos, leek in 1-0 dankzij een benutte strafschop te eindigen en dat de enige goal uut een penalty viel zegt alles. Tot BQ1887 in de slotminuten nog twee doeltreffende counters had. Ik geloof dat bqandy er wel blij mee was. De vlaggenist deed het goed, was ook niet de moeilijkste wedstrijd schat ik zo in. Ik was kort voor aanvang pas op de Esserberg dus alleen in de rust even hoi geroepen en de hand ter groet opgestoken. Neem aan dat de kaas door bqandy wel goed verzorgd was.
 

Mug

Member
Ik verheug me nu al op de laatste derby van MSC tegen Alcides . Wat voor vuurwerk kunnen we nog verwachten ?
 

bqandy

Well-known member
Geen Stout bij VOC, wel Sequeira. En pas op voor Quispel!

Quispel kreeg een paar kansen, maar bleek ook licht ontvlambaar te zijn. Kreeg geel nadat er een overtreding op hem werd gemaakt. Reageerde nogal gefrustreerd. Yannick Koevermans zat als assistent trainer op de bank. Die was volgens mij nog geschorst na rood twee weken geleden.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, de oudste van het veld met 37 of 38 jaar. Viel niet in positieve zin op. Iedereen deelde in de malaise. Ik vond VOC een hele slechte ploeg.

Ik vind het al knap dat hij het nog altijd volhoudt, is inderdaad bijna 38.

VOC staat ook niet voor niets erg laag. Wat toch ook weer opvallend is, gezien het gemak waarmee ze vorig jaar kampioen werden in 1B. Verloren toen geen enkele wedstrijd. Maar goed, in West II is het niveau natuurlijk wel aan het dalen door al die overstappers.

Zelf gaven ze overigens arbitrale cadeautjes de schuld van de nederlaag:

https://www.voc-rotterdam.nl/arbitra...derlaag-3-0-2/

Be-Quick-VOC-23-02-2020-e1582533107824.jpg


Wel heerlijk, zo'n verslag met alleen voornamen. Net alsof een enthousiaste vader iets heeft geschreven over de E3.
 

Abubakari

Well-known member
Verslagje komt nog hoor, maar Abubakari heb je niet door gehad dat dit de andere assistent is? ;-)

Ja, dat had ik wel door, maar wij vonden het een beetje raar dat jij met dit weer niet in de buurt van je bekenden voor de overdekte zittribune ging vlaggen.
Dus ja, dan kom je ook niet op de foto.

Wat een zeikerdjes bij VOC zeg. :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan