Pascallovic
Well-known member
Ondertussen wel verwachten dat wanneer Ajax Bergwijn wil hebben er rond de 40 miljoen betaald dient te worden.
8 a 9 miljoen voor Berghuis bieden en verwachten dat Feyenoord hapt. En dan zelf de Jong en Pereiro voor 15 miljoen (willen) verkopen. 20 Miljoen anders hoeven ze niet meer terug te komen. Of 15 miljoen + Malen.
Ik citeer een omschrijving van een banktransactie van afgelopen week: DVK - Weg met PSV.
Hoeveel keer mag ik raden?
Ik citeer een omschrijving van een banktransactie van afgelopen week: DVK - Weg met PSV.
8 a 9 miljoen voor Berghuis bieden en verwachten dat Feyenoord hapt. En dan zelf de Jong en Pereiro voor 15 miljoen (willen) verkopen. 20 Miljoen anders hoeven ze niet meer terug te komen. Of 15 miljoen + Malen.
De ruim een jaar oudere De Jong heeft schijnbaar een hogere restwaarde dan de 27-jarige Berghuis. We hebben 2 jaar geleden 6,5 miljoen euro voor Berghuis betaald. Hij heeft het in die jaren prima gedaan en zijn contract loopt nog twee jaar door. Wat denken ze zelf daar in Eindhoven...
Aan de andere kant heeft Berghuis al min of meer aangedrongen op een vertrek, dus mocht Lozano/Bergwijn vertrekken dan gaat die transfer er wel komen verwacht ik. Voor de middenweg, dus 10-12 miljoen plus doorverkoopoptie.
Malen gaat zijn contract volgend jaar toch niet verlengen (want Raiola), dus die kun je het beste gewoon los voor een zacht prijsje oppikken.
Wanneer heeft hij aangedrongen dan? 10 miljoen gaan ze echt niet doen.
Ik begreep dat de zaakwaarnemer van Berghuis de leiding van Feyenoord heeft verzocht om met PSV om de tafel te gaan zitten.
En dat is weer Raiola dus zegt genoeg.