Hoe wordt PSV in 2020 wel kampioen? En winnen we de CL!

PES5

Administrator
Forumleiding
Toen van Nistelrooy 22 was, kwam hij echt tot bloei. Lammers staat nu op het zelfde punt.

Van Nistelrooij kwam bij ons binnen en werd van een 10 een 9 gemaakt. Wat een drive, kracht, versnelling en techniek. Daarbij vergeleken was Lammers een koorknaapje het afgelopen jaar. Leuke technische speler, maar lang niet de kwaliteit die RvN toen al bracht. Van Nistelrooij werd al een dragende speler bij ons. Dat is Lammers nooit gelukt.
 

Atreides

Well-known member
Van Nistelrooij kwam bij ons binnen en werd van een 10 een 9 gemaakt. Wat een drive, kracht, versnelling en techniek. Daarbij vergeleken was Lammers een koorknaapje het afgelopen jaar. Leuke technische speler, maar lang niet de kwaliteit die RvN toen al bracht. Van Nistelrooij werd al een dragende speler bij ons. Dat is Lammers nooit gelukt.

Inderdaad. Onbegrijpelijk vergelijking.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit even een helftje PSV - Wolfsburg te kijken, maar dat valt tot nu toe niet mee zeg. Vooral achterin is het zeer matig. Die nieuwe linksback voorop. Levert elke bal in en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
 

JMD

Well-known member
Ik zit even een helftje PSV - Wolfsburg te kijken, maar dat valt tot nu toe niet mee zeg. Vooral achterin is het zeer matig. Die nieuwe linksback voorop. Levert elke bal in en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.

ZOals te verwachten viel dus.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zit even een helftje PSV - Wolfsburg te kijken, maar dat valt tot nu toe niet mee zeg. Vooral achterin is het zeer matig. Die nieuwe linksback voorop. Levert elke bal in en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Ze hebben nu weer een andere back gehaald voor maximaal 2 miljoen. Achterin mag het allemaal niks kosten en voorin haal je gewoon een vleugelspeler voor 15 miljoen terwijl daar Bergwijn, Lozano, Gapko en Malen nog voor lopen. Dat experiment met Lammers op 10 snap ik ook niks van. Volgens mij is dat gewoon een spits, dus stel hem daar ook op.
 

Mario

Well-known member
Ik zit even een helftje PSV - Wolfsburg te kijken, maar dat valt tot nu toe niet mee zeg. Vooral achterin is het zeer matig. Die nieuwe linksback voorop. Levert elke bal in en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.

Oefenwedstrijd nummer zoveel in de voorbereiding. Kijk je niet naar Feyenoord? ... die schijnen het ook heel goed te doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oefenwedstrijd nummer zoveel in de voorbereiding. Kijk je niet naar Feyenoord? ... die schijnen het ook heel goed te doen.

PSV begon om 19:00 uur en Feyenoord om 20:00 uur. Dus eerste helft van PSV gekeken en daarna Feyenoord. En hoewel een beetje off-topic, heb je wel gelijk. Feyenoord was afschuwelijk slecht.

EDIT: oh wacht effe, jij was het. Moet jij niet prinsessen redden en karten met je broer?
 

Mario

Well-known member
EDIT: oh wacht effe, jij was het. Moet jij niet prinsessen redden en karten met je broer?

Dat heb ik om 18:00 uur al gedaan.

Maar ik ontken niet dat PSV nog niet klaar is voor FC Basel. Laten we ons voor nu maar richten op de Eredivisie, en daarvoor hebben we toch wel voldoende kwaliteit denk ik. Achterin mag er nog wel wat bij idd.
 

Batigoal

Well-known member
Basel is ook een ploeg waar het erg onrustig is, dus die zullen ook niet top voor de dag komen. Het is alleen lastig voor PSV dat ze zolang in onzekerheid zitten met Bergwijn en Lozano. Is die laatste gisteravond zwaar geblesseerd geraakt?
 

Hankie

Well-known member
8 a 9 miljoen voor Berghuis bieden en verwachten dat Feyenoord hapt. En dan zelf de Jong en Pereiro voor 15 miljoen (willen) verkopen. 20 Miljoen anders hoeven ze niet meer terug te komen. Of 15 miljoen + Malen.
 
Bovenaan