Hoe wordt PSV in 2020 wel kampioen? En winnen we de CL!

Pascallovic

Well-known member
Ondertussen wel verwachten dat wanneer Ajax Bergwijn wil hebben er rond de 40 miljoen betaald dient te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik citeer een omschrijving van een banktransactie van afgelopen week: DVK - Weg met PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
8 a 9 miljoen voor Berghuis bieden en verwachten dat Feyenoord hapt. En dan zelf de Jong en Pereiro voor 15 miljoen (willen) verkopen. 20 Miljoen anders hoeven ze niet meer terug te komen. Of 15 miljoen + Malen.

De ruim een jaar oudere De Jong heeft schijnbaar een hogere restwaarde dan de 27-jarige Berghuis. We hebben 2 jaar geleden 6,5 miljoen euro voor Berghuis betaald. Hij heeft het in die jaren prima gedaan en zijn contract loopt nog twee jaar door. Wat denken ze zelf daar in Eindhoven...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe wordt PSV in 2020 wel kampioen? En winnen we de CL!

Hoeveel keer mag ik raden? :p

Omwille van de privacy doe ik geen uitspraken over degene wie dit heeft geschreven. Verder denkt op JMD, gevegt, Janssen, Maasveld, PSVRick en jou na iedereen op DVK er zo over.

Het was overigens niet het enige inzicht. Een ander had een uitgebreider, maar gemakkelijker te herleiden verhaal. Dus dat inzicht hou ik voor mijzelf.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
8 a 9 miljoen voor Berghuis bieden en verwachten dat Feyenoord hapt. En dan zelf de Jong en Pereiro voor 15 miljoen (willen) verkopen. 20 Miljoen anders hoeven ze niet meer terug te komen. Of 15 miljoen + Malen.

De ruim een jaar oudere De Jong heeft schijnbaar een hogere restwaarde dan de 27-jarige Berghuis. We hebben 2 jaar geleden 6,5 miljoen euro voor Berghuis betaald. Hij heeft het in die jaren prima gedaan en zijn contract loopt nog twee jaar door. Wat denken ze zelf daar in Eindhoven...

Aan de andere kant heeft Berghuis al min of meer aangedrongen op een vertrek, dus mocht Lozano/Bergwijn vertrekken dan gaat die transfer er wel komen verwacht ik. Voor de middenweg, dus 10-12 miljoen plus doorverkoopoptie.

Malen gaat zijn contract volgend jaar toch niet verlengen (want Raiola), dus die kun je het beste gewoon los voor een zacht prijsje oppikken.
 

Hankie

Well-known member
Aan de andere kant heeft Berghuis al min of meer aangedrongen op een vertrek, dus mocht Lozano/Bergwijn vertrekken dan gaat die transfer er wel komen verwacht ik. Voor de middenweg, dus 10-12 miljoen plus doorverkoopoptie.

Malen gaat zijn contract volgend jaar toch niet verlengen (want Raiola), dus die kun je het beste gewoon los voor een zacht prijsje oppikken.

Wanneer heeft hij aangedrongen dan? 10 miljoen gaan ze echt niet doen.
 

Batigoal

Well-known member
En dat is weer Raiola dus zegt genoeg.

VI heeft het over 'het management', maar rondje Googlen leert inderdaad dat Raiola erbij zit. Weten we ook gelijk waarom Berghuis ondanks eerdere berichten nog steeds niet heeft bijgetekend. Is met Malen en Gravenberch, en voorheen met Kluivert ook dezelfde strategie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Berghuis, Malen, Gravenberch en Kluivert zijn dus allemaal een pot nat.
 
Bovenaan