HHC Hardenberg

Unregistere

Well-known member
Ik neem aan dat HHC ook tegenstanders bekijkt vooraf? Kozakken Boys is na de winterstop begonnen met wat trainer Adjei een 'realistische' speelwijze noemt, dus 5-3-2 (of 3-5-2, hoe je het wilt zien). Heeft dus vermoedelijk weinig te maken met aanpassen aan HHC, maar gewoon spelen zoals ze zelf op dit moment het beste lijkt.

In elk geval zet Kees de boel al op scherp voor volgende week door 'de verlosser van Urk' vast te waarschuwen: https://twitter.com/keesduijst/status/1223862489756160002

noord-ooster

Well-known member
Ik neem aan dat HHC ook tegenstanders bekijkt vooraf? Kozakken Boys is na de winterstop begonnen met wat trainer Adjei een 'realistische' speelwijze noemt, dus 5-3-2 (of 3-5-2, hoe je het wilt zien). Heeft dus vermoedelijk weinig te maken met aanpassen aan HHC, maar gewoon spelen zoals ze zelf op dit moment het beste lijkt.

In elk geval zet Kees de boel al op scherp voor volgende week door 'de verlosser van Urk' vast te waarschuwen: https://twitter.com/keesduijst/status/1223862489756160002

Karsten zal dat wel geweten hebben.
Hij was duidelijk gefrustreerd omdat HHC ditmaal niet het geluk had te scoren uit de spaarzame kansjes.
Maar het heeft HHC de laatste wedstrijden ook wel enkele malen behoorlijk mee gezeten, zoals bv tegen IJsselmeervogels uit.
En wellicht kun je het Karsten ook kwalijk nemen, dat HHC pas niet meer met de rem erop speelde toen ze achterstonden.

Ik heb hier enkele malen aangegeven niet zo'n fan te zijn van Karsten, vooral ook vanwege de manier waarop hij zich manifesteert in tv interviews of in geschreven epistels.
Ook weet ik, dat er binnen HHC nogal wat mensen zijn die kritiek hebben op hem.
Maar de resultaten verbloemen natuurlijk veel.

noord-ooster

Well-known member

Aardig artikel over de bij HHC erg populaire Gersom Klok.
Tegen HSC '21 maakte hij na langdurig blessureleed zijn rentree.
Juist in Haaksbergen scheurde hij een jaar geleden een voorste kruisband af.

noord-ooster

Well-known member
De O23 van HHC draait momenteel goed mee in de competitie.
Afgelopen zaterdag wonnen ze met 1-6 bij HSC '21. En op dit moment staan ze op een 2e plek achter ONS Sneek.
Komende zaterdag spelen de nrs 2 en 1 ,HHC en ONS, tegen elkaar.

noord-ooster

Well-known member
In 2016 werd trainer Joseph Oosting bij HHC in zijn eerste seizoen in Hardenberg al in oktober ontslagen.
De resultaten waren dramatisch en het ontslag viel te begrijpen.

Toch vond ik die beslissing jammer.
Er waren meerdere oorzaken aan te geven voor het slechte competitiebegin indertijd.
Zo vond ik dat de spelersgroep er veel te gemakkelijk over dacht na het fantastische seizoen '15-'16 en Oosting had vanwege zijn late aanstelling
( Marcel Groninger vertrok op het laatste moment naar Fc Groningen ) nauwelijks invloed op de samenstelling van de selectie.
Verder had Oosting bij andere top-amateurclubs als WKE en ACV bewezen een prima trainer te zijn.

Intussen is Joseph Oosting benoemd tot hoofdtrainer bij RKC als opvolger van Fred Grim.
Zoon Thijs Oosting speelde het afgelopen seizoen als huurling van AZ bij spits bij RKC.
Of Thijs er komend seizoen ook speelt weet ik niet.

noord-ooster

Well-known member
Jari Oosterwijk houdt het voor gezien bij HHC.
" Hij kon niet het gevoel terugvinden waarop hij gehoopt had "
Misschien gaat hij wel weer bij zijn vrienden van Lettele spelen.
Bij HHC had hij de concurrentiestrijd met Rob van der Lei verloren en scoren deed hij ook al niet.

noord-ooster

Well-known member
Trainer Bert van Hunestijn vertrekt aan het eind van het seizoen bij HHC.
Zijn contract wordt niet verlengd.
Er was binnen de club aardig wat kritiek op zijn functioneren en op de behaalde resultaten, met name bij de supporters werd mij verteld.

De Groene Scout

Well-known member
Bij HHC schuiven ze de assistent (Pascal Diender) door, daar zal NO wel niet tevreden over zijn.
Die had liever een grote naam gezien schat ik zo in.

Bovenaan