Lekker weertje vandaag.Gefeliciteerd mensen, vandaag is het precies een jaar dat de gemiddelde temperatuur op aarde elke dag 1,5 graad boven normaal is.
En normaal is dan het klimaat over de periode van 1990-2020?Gefeliciteerd mensen, vandaag is het precies een jaar dat de gemiddelde temperatuur op aarde elke dag 1,5 graad boven normaal is.
En normaal is dan het klimaat over de periode van 1990-2020?
Hoe is dan te volgen waar en wanneer die impact is?
Op 7 april 's ochtends is the Great American Eclipse. Voor de 3e keer in 7 jaar een totale zonsverduistering in de USA. Verschil met vorige keer is dat het totaliteitspad pal over een aantal miljoensteden trekt: San Antonio, Dallas, Indianapolis, Columbus en Cleveland.
Totale zonsverduistering, dat staat nog wel op mijn lijstje om ooit te zien...
Baal er nog steeds van dat ik in 1999 niet een dag naar zuid België/Luxemburg ben gegaan maar hier in de duinen bij een bewolkte hemel naar een gedeeltelijke verduistering te hebben staan kijken...
Jep had het ook al gezien.. opvallend dat dat echt dan een paar keer dicht bij elkaar zit en dan een tijd niet.
Volgens mij in de 22e eeuw wel twee zonsverduisteringen in Nederland in korte tijd...