Inversie + een beetje wind.Oe, dat weet ik niet. het lijkt mij zo laag aan de grond dat het niet zoiets kan zijn als wind in hogere luchtlagen of inversie.,
10 graden kouder dan vorig jaar om deze tijd. Niet 10 graden kouder dan gemiddeld, vorig jaar was het te warm en nu te koud voor deze periode.10 graden kouder dan normaal om deze tijd van het jaar las ik. Vind het al wat fris worden idd
Korte broekje hoor vanmiddag op het veld bij de herfstactiviteit voor de jeugd.![]()
Dat zal in 2006 geweest zijn, warmste herfst tot nu toe gemeten met eigenlijk drie maand lang zuidenwind en temperaturen tot bijna 20 C in november.
Klopt. Overigens is het dagrecord van bv 27 oktober uit 1937 is, 25,2 in Maastricht toen.Nieuw record, 23,4 C ondertussen in Maastricht. Nog nooit sinds begin van metingen in Nederland werd het zo laat in het jaar zo warm.
Niemand vroeg dat, echt niemand.Voor de hollanders hier. Nee je kan nog niet schaatsen.
Niemand vroeg dat, echt niemand.
Het is nog geen winterstop, pas over 2 of 3 weken.De winterstop komt geen weekend te laat.