Het weer

JMD

Well-known member
Het NK tegenwindfietsen is gestaakt. Niet omdat er zoveel wind stond, maar omdat de vrachtwagens de Oosterscheldekering niet over mogen, en die vrachtwagens zijn nodig om de fietsen weer terug te brengen... :)
 

Pascallovic

Well-known member
Het NK tegenwindfietsen is gestaakt. Niet omdat er zoveel wind stond, maar omdat de vrachtwagens de Oosterscheldekering niet over mogen, en die vrachtwagens zijn nodig om de fietsen weer terug te brengen... :)
Gewoon de deelnemers laten terugfietsen. 8 kilometer wind mee, dus dat is een makkie.:cab:
 

JMD

Well-known member
Gewoon de deelnemers laten terugfietsen. 8 kilometer wind mee, dus dat is een makkie.:cab:

Ja, dat zat ik me ook al af te vragen waarom ze dat niet deden. Zal wel te onveilig zijn, met 100 km/u meewind over zo'n dam fietsen lijkt me idd vrij onveilig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er staan aardig wat mensen te gluren bij de landingsbanen bij Schiphol. Hopen zulke figuren erop dat het misgaat? Waarom zou je daar gaan staan kijken?
 

JMD

Well-known member
Er staan aardig wat mensen te gluren bij de landingsbanen bij Schiphol. Hopen zulke figuren erop dat het misgaat? Waarom zou je daar gaan staan kijken?
Denk omdat het een ontzettend gaaf gezicht is om te zien hoe die vliegtuigen landen met zo veel wind. Ik heb net ook een stuk van de livestream zitten kijken, die vliegtuigen staan dwars op de landingsbaan als ze aankomen, maar landen dan zonder op het oog een probleem. Echt vakwerk.
 
Bovenaan