Klopt. De orkaan in 1653 in Japan was veel zwaarder.Sinds er metingen zijn neem ik aan ...
Klopt. De orkaan in 1653 in Japan was veel zwaarder.Sinds er metingen zijn neem ik aan ...
Sinds er metingen zijn neem ik aan ...
Nemen zware orkanen toe? Zeg het maar.
Maria en Lee staan trouwens nu op de weerkaarten voor Europa.
Lee gaat Europa uiteindelijk niet halen waarschijnlijk.
Ophelia is een tropische storm bij de Azoren die zich gaat ontwikkelen en als orkaan (H) bij Portugal komt. Dat kan ook nogal wat betekenen voor ons weer. Spannend!
Krijgen we daardoor zo'n lekker weer komend weekend? Wordt de warmte onze kant opgestuwd zeg maar...?
Ophelia is een tropische storm bij de Azoren die zich gaat ontwikkelen en als orkaan (H) bij Portugal komt. Dat kan ook nogal wat betekenen voor ons weer. Spannend!
Krijgen we daardoor zo'n lekker weer komend weekend? Wordt de warmte onze kant opgestuwd zeg maar...?
Ik ben dus niet helemaal achterlijk.... Gelukkig!Dat was ook mijn eerste gedachte maar dat is niet zo. Het hogedrukgebied boven Europa is er eerder dan de orkaan.
De dagen erna kan het wel gebeuren dat we even extreem warme lucht krijgen hierdoor, maar het kan ook dat het regen wordt en wind. Hangt van de precieze koers af.