Het weer

JMD

Well-known member
Dat was ook mijn eerste gedachte maar dat is niet zo. Het hogedrukgebied boven Europa is er eerder dan de orkaan.
Hoorde van de week op de BBC dat de warmte de komende dagen ook komt doordat de straalstroom een stuk noordelijker is dan normaal, waardoor wind uit het zuiden wordt aangevoerd,.
 

Eresd?g?

Banned
Ik lees overigens net dat het nu erop lijkt dat het maandag ook nog mooi weer wordt bij ons (de Britten krijgen storm).
en dat komt dan wel door Ophelia.
Zondag en maandag worden beide prachtige nazomerdagen heb ik t idee. Heerlijk vooruitzicht! :)
 

Eresd?g?

Banned
Kijk eens naar de voorspellingen anders. Het wordt fantastisch weer. En sinds wanneer ben je geen docent meer? Ben je ermee gestopt vanwege t magere salaris?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De tering wat ben je toch een kneusje. JMD is dan op weg naar of terug van Engeland en heeft geen zin om in de storm op zee te zitten. Hadden ze jouw docent maar beter betaald zodat je ook begrijpend lezen had gehad.
 

Eresd?g?

Banned
De tering wat ben je toch een kneusje. JMD is dan op weg naar of terug van Engeland en heeft geen zin om in de storm op zee te zitten. Hadden ze jouw docent maar beter betaald zodat je ook begrijpend lezen had gehad.
Nee zo bedoelde hij dat niet. Misschien ontkent hij t (zal wel weer die lafbek) maar hij doelde op mn zogenaamde slechte voorspellingen....
 

JMD

Well-known member
De tering wat ben je toch een kneusje. JMD is dan op weg naar of terug van Engeland en heeft geen zin om in de storm op zee te zitten. Hadden ze jouw docent maar beter betaald zodat je ook begrijpend lezen had gehad.
Je houdt altijd leerlingen die zelfs met de beste docenten niks willen of kunnen leren. Ik vrees dat van dat laatste bij RSDG sprake is geweest.
 

JMD

Well-known member
Nee zo bedoelde hij dat niet. Misschien ontkent hij t (zal wel weer die lafbek) maar hij doelde op mn zogenaamde slechte voorspellingen....
mag je aangeven wanneer ik vaker dingen ontkend heb...

Ben je nou expres opnieuw een ban aan het uitlokken voor jezelf zodat je jezelf later weer als martelaar in het 'vragen'topic kunt gedragen?
 

Abubakari

Well-known member
Prima hoor sukkeltjes. Whatever....

Ik ga weer een paar weken genieten van een heerlijke rust.

KLOOTZAKKEN!!!

Dus als ik het goed begrijp doe ik je een groot plezier met die heerlijke rust.

Tsja, ik ben dan geen mod maar ik wil je best een groot plezier doen hoor.
 

erka

Well-known member
Begint serieus te worden voor Ierland. Bij ons erg mooi weer in dit scenario.

59df95f4c0067.jpg
 

Makanaky

Well-known member
Kan altijd goed spoken op de Ierse Zee. Remember december '59, the howlin' winds and the driving rain, rember the gallant men who drowned on the lifeboat Mona.
 
Bovenaan