Het weer

De Wolf

Well-known member
ii8c0xT.jpg


Zou best kunnen
 

Max

Administrator
Forumleiding
De dichte mist op Schiphol houdt mij voorlopig in het vliegtuig op Dublin Airport. Hopelijk dat het snel beter wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor iemand met veel centen heb je weinig verstand van vliegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch geen Ryan Air mag ik hopen?

Nee, Aer Lingus. Had toch de KLM vlucht van een half uur eerder moeten hebben. Die is volgens mij wel opgestegen. Vlucht nu gecanceld. Gelukkig op de volgende vlucht met aankomst 13.00, maar op de Schiphol app maken ze er al 14.15 van. Dat wordt heel krap met koffer China pakken.

Ik doe altijd netjes mn telefoon op vliegtuigstand zodra ik zit.

En als jij je lul uit je broek doet zodra je zit, dan is dat ook de norm?
 

Eresd?g?

Banned
Na al het orkaangeweld nu ook weer flinke aardbeving in Mexico. Las van de week dat er vanaf komende zaterdag aantal grote natuurrampen aan zitten te komen die het eind der tijden inleiden. Zou t....?
 

Mario

Well-known member
Wij komen zaterdag in botsing met de planeet Niburu en zal de maagd Maria aan de horizon verschijnen. Het einde der tijden is daar ...
 

erka

Well-known member
Atlantische orkanen zijn trouwens niet de zwaarste, dat zijn de tyfoons die voorkomen in de Pacific, vaak in de buurt van de Filipijnen zoals Haiyan van een paar jaar terug. Die tyfoons hebben een lagere kerndruk en nog hoger windsnelheden dan de orkanen in de Atlantische Oceaan.

Zwaarste orkaan ooit op aarde is tyfoon Tip uit 1979. Leesvoer

https://en.wikipedia.org/wiki/Typhoon_Tip
 

De Wolf

Well-known member
De meeste ellende heb je toch in de golf van Bengalen. Heeft ook te maken met de delta in Bangladesh waar veel mensen wonen.
 
Bovenaan