Het weer

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe betrouwbaar zijn de diverse weersites als je een week of anderhalf vooruit kijkt? Ik ga volgend weekend naar een festival en wil me van tevoren instellen op welk weer het wordt. Vijf verschillende websites bekeken en die geven allemaal voor het hele weekend een graadje of 24 en amper regen. Dat zou perfect zijn.
 

erka

Well-known member
Hoe betrouwbaar zijn de diverse weersites als je een week of anderhalf vooruit kijkt? Ik ga volgend weekend naar een festival en wil me van tevoren instellen op welk weer het wordt. Vijf verschillende websites bekeken en die geven allemaal voor het hele weekend een graadje of 24 en amper regen. Dat zou perfect zijn.

Het hangt van het type weer af. Bij sommige weertypes (bv. sterke hogedruk) kun je rustig 2 weken vooruitkijken, maar soms is het inderdaad na 5 dagen al koffiedik kijken. Als ik voor volgend weekend kijk dan is er best grote spreiding in de temperaturen (tussen 20 en 30), dus het lijkt inderdaad wel warm te worden.
 

Abubakari

Well-known member
Tip: Met de witte pokkel in de zon en dan het middenste deel van je romp afdekken. Heb je aan het eind van de dag een puur natuur FC Emmen outfit.
 

erka

Well-known member
Morgen warm, daarna erg fris (15 C) en dan volgende week serieuze kans op een hittegolf.
 

Wigboldus

Well-known member
Pff. ik ga komend weekend kamperen. Het is de afgelopen 4 weken niet zo koud geweest volgens mij als komend weekend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaag 26 graden, komende dagen 18 graden en dan maandag weer 26 graden. Ik ben van do t/m zo op Graspop. Alsof de weergoden het erom doen. :cab:
 

Janssen

Well-known member
Het weer

Vandaag 26 graden, komende dagen 18 graden en dan maandag weer 26 graden. Ik ben van do t/m zo op Graspop. Alsof de weergoden het erom doen. :cab:

Dat is toch juiste prima voor al die zwartekledingdragers en ander langharig tuig?
 
Bovenaan