Het weer

Abubakari

Well-known member
Het stinkt daar toch altijd?

Nee, dat is alleen als er Rotterdamse PSV'ers zijn. Kortom, je hebt jezelf geroken.

Russische beer en soortgelijk mediagejank ten spijt, zowel zaterdag als zondag naar het voetbal geweest, muts op, sjaal om en klaar is Kees, niks aan de hand.
Deze week is het een beetje kouder dan normaal, maar het lijkt wel of we een horrorwinter met -35 hebben als je sommige mensen moet geloven. Gejank om niks.

de waan

Well-known member
Het was (het wedstrijdverloop daargelaten) prima toeven in het zonnetje langs de lijn gisteren.

leo1949

Well-known member
In De Kuip ook. Helaas zit je al heel snel in de schaduw.

Word het toch tijd voor een nieuwe Kuip. :eek:mg:
Ik ben met het 4e van Kolping Boys heel gastvrij ontvangen door Feyenoord in deze Kuip ook de rondleiding was leuk.
Ook de kleedkamer waar AZ zich omkleed voor de bekerfinale gezien.
En vooral die dure auto's van het eerste elftal maakte indruk op de spelertjes van Kolping.

erka

Well-known member
Morgen maximum overdag van -5 en gevoelstemperatuur van -20, dus...

Komt van eind 1987, maar het gaat over de winter van 1987 met de beruchte 14 januari toen het -13 overdag was en de gevoelstemperatuur richting -25/-30 ging. KNMI gaf toen advies niet naar buiten te gaan.

gevegt

Well-known member
Ook toen gingen we gewoon op de fiets naar school of met de motor naar het werk.
Overdreven gedoe allemaal.

gevegt

Well-known member
Morgen naar Zwolle. Ik twijfel nog of ik op de motor of de fiets ga. Ik denk de motor, dan zweet ik net iets minder in mijn Harley T-shirt.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een flink pak sneeuw hier. Naar mijn werk rijden door de bergen was een uitdaging, maar ik ben er gekomen.

Als ik de verwachtingen moet geloven wordt de terugweg een grotere uitdaging...

Max

Administrator
Forumleiding
Het was inderdaad frisjes. Met voldoende kleren overigens prima te doen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb voor het eerst deze eeuw een muts opgedaan net. Had koude oren, dat gebeurt me nooit.

Bovenaan