Het weer

leo1949

Well-known member
Hier begint het nu net te sneeuwen dus kunnen de kinderen toch na schooltijd sneeuwpopen maken.

1263539163_newenglandwinter.jpg
 

MWLC

Well-known member
Buienradar klopt ook voor geen kloten. Hier in Midlum zou het moeten sneeuwen/regen al lange tijd,er is nog geen druppel/vlokje uit de lucht gekomen.
 

ElSimao

Active member
Hier in Amsterdam is het bar en boos, hoorde zelfs dat alle uitgaande vluchten vanaf Schiphol gecancelled zijn.

Zorgwekkend, ik moet morgen vliegen.
 

MWLC

Well-known member
Hier in Amsterdam is het bar en boos, hoorde zelfs dat alle uitgaande vluchten vanaf Schiphol gecancelled zijn.

Zorgwekkend, ik moet morgen vliegen.

Voor morgen was er geloof ik ook (veel) sneeuw voorspelt,dus denk idd dat je je zorgen moet gaan maken.
 

ElSimao

Active member
Voor morgen was er geloof ik ook (veel) sneeuw voorspelt,dus denk idd dat je je zorgen moet gaan maken.

Het is gelukkig maar voor een dag, morgen heen, overmorgen terug. Naar Riga, Letland voor werk. Zou me wel leuk lijken om die stad te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is gelukkig maar voor een dag, morgen heen, overmorgen terug. Naar Riga, Letland voor werk. Zou me wel leuk lijken om die stad te zien.

Ook voor werk heen geweest. De eerste avond laat nog even kort het centrum ingelopen en een biertje gedaan. Volgende dag met wat Russen de stad in. De laatste dag had ik eindelijk echt tijd en gelegenheid en toen regende het vrij hard. Erg weinig van de stad gezien. Eten en bier is niet heel best. Van de verhalen heb ik niet echt iets gemist. Volgens mij kan je beter naar Vilnius of Tallinn. In de laatste stad heb ze iig beter bier.
 

ElSimao

Active member
Ook voor werk heen geweest. De eerste avond laat nog even kort het centrum ingelopen en een biertje gedaan. Volgende dag met wat Russen de stad in. De laatste dag had ik eindelijk echt tijd en gelegenheid en toen regende het vrij hard. Erg weinig van de stad gezien. Eten en bier is niet heel best. Van de verhalen heb ik niet echt iets gemist. Volgens mij kan je beter naar Vilnius of Tallinn. In de laatste stad heb ze iig beter bier.

Ik heb een beetje research gedaan en de algehele opinie is dat je Tallinn kunt vergelijken met Amsterdam, Riga met Parijs en Vilnius met Rome.

Nogal een blunder dat we zowel in Vilnius als in Riga zitten en dan juist Tallinn links laten liggen. En maar klagen over de slechte resultaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Half vier stopte het met rustig sneeuwen en ging het over in hard sneeuwen. Dus toen maar op mijn fietsje naar huis gestapt om thuis verder te werken.
 
Bovenaan