Het weer

zwammy

Well-known member
Verdienmodel.

Willem Engel
Die Jerry van zwarte piet
Bij1

Geen reactie uitlokken is geen geld, heel simpel.
 

JMD

Well-known member
Ik zag het net ook ja, waarom krijgt zo'n iemand aandacht?
Omdat het helaas zo is dat de media (los van de NOS als publieke omroep, die krijgen hun geld op een andere manier binnen) baat heeft bij hoeveel 'clicks' er komen op artikelen... En het is helaas zo dat een interview met de plaatselijke dominee veel minder clicks oplevert dan met degene die zwammy hierboven aanhaalt.
 

JMD

Well-known member
90 doden in Duitsland en nog rond de 1300 vermist... Nou zal er bij die laatste groep een hele hoop mensen zitten die 'ingesloten' zitten doordat ze onbereikbaar zijn en internet e.d. werkt ook niet, maar dit zou zomaar richting de 200 doden kunnen gaan...
 

Maasveld

Well-known member
Is dit echt?

Ik wil hem graag uitnodigen om naar het zuiden te komen. Dan flikker ik hem wel de Maas in en vraag nog wel een keertje of hij denkt dat het een hoax is. Ik had hem eigenlijk liever een paar dagen geleden in Valkenburg uitgenodigd, daar was de stroming wat sterker.
 

De Wolf

Well-known member
Alsof onze oosterburen nog niet genoeg ellende hebben gehad zijn er in het zuidoosten van het land ook overstromingen.
 

JMD

Well-known member
Ik wil hem graag uitnodigen om naar het zuiden te komen. Dan flikker ik hem wel de Maas in en vraag nog wel een keertje of hij denkt dat het een hoax is. Ik had hem eigenlijk liever een paar dagen geleden in Valkenburg uitgenodigd, daar was de stroming wat sterker.
Wat ben je aardig. Je bent namelijk het blok beton aan zijn voeten vergeten.
 

Bonehead

Well-known member
Gisteren iemand bij club gesproken die afgelopen vrijdag naar Valkenburg is geweest om te helpen. Nu weet ik wel dat het in België en Duitsland veel erger is, maar ik werd er stil van. En als je dan verhalen hoort over ramptoerisme dan word ik echt nijdig. Ik kan alleen maar hopen op een voorspoedig herstel voor iedereen daar.
 

SanMark.

Well-known member
Weet hij toevallig of er ook veel blm en lbqter's hebben geholpen want als de hulptroepen niet divers genoeg zijn moet er mee worden gestopt.
 

Bonehead

Well-known member
Weet hij toevallig of er ook veel blm en lbqter's hebben geholpen want als de hulptroepen niet divers genoeg zijn moet er mee worden gestopt.

Er is geen moment bij mij geweest om het vragen. Gelukkig maar anders had ik naar mijn mening de plank wel erg opzichtig mis geslagen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Willem Engel hintte naar oa NASA dat het weer kan beheersen, dat is de reden dat er nu zoveel regen valt.
 
Bovenaan