Het weer

erka

Well-known member
Waarom iets regelen met de NASA, die de grootste Wappie-zaak aller tijden nog steeds op haar naam heeft. Zelfs Willem Engel moet toch weten dat de NASA nooit op de maan is geweest. Matige wappie hoor, die Willem.
 

SanMark.

Well-known member
Of een ander forum.
Doorlopend in de jankende rechtse slachtofferrol kruipen, daarvoor is op internet toch wel wat beters te vinden dan een voetbalforum?
Ah dat duurde lang, voordat de Jessie Klaver van dit forum zijn zegje er nog even over moet geven.

Je hoeft de andere topics niet te lezen is toch het gezegde altijd hier.
 

Abubakari

Well-known member
Ah dat duurde lang, voordat de Jessie Klaver van dit forum zijn zegje er nog even over moet geven.

Je hoeft de andere topics niet te lezen is toch het gezegde altijd hier.
Niet links, zeker niet rechts, dus ook geen huilebalk die overal linkse complotten ziet, gewoon a mind of my own. Dus (heb) ook niks met Jesse Klaver (te maken). Maar dat is voor kortzichtige mopperkonten te ingewikkeld. Dus dan maar weer terugvallen op de enige reflex, wie het niet met je eens is is links.
 

erka

Well-known member
Plaatselijk 130-150 mm in Friesland vannacht en nu. Enorme hoeveelheden weer. Gelukkig kan Friesland wat hebben.
 

erka

Well-known member
@Satyr ik kan niet reageren op de een of andere manier op je fb vraag maar het is een downburst en volgens mij is het filmpje echt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
@Satyr ik kan niet reageren op de een of andere manier op je fb vraag maar het is een downburst en volgens mij is het filmpje echt.
Ja, beetje raar figuur die het deelde, het zijn twee clipjes aan elkaar geplakt schijnt het, maat beide echte beelden
 
Bovenaan