Eef de Kip
Well-known member
Oh ja ok, maar dan weet je ook wel wie dat roept. Verder viel het hier wel mee dacht ik. Maar het kan zijn dat ik er nog een paar gemist heb hoor.
Sterkte!Moeders en zus moeten als het goed is geëvacueerd worden.
Ik zou dat nou niet 'als het goed is' noemen... Lijkt me knap vervelend.Moeders en zus moeten als het goed is geëvacueerd worden.
Kunnen ze bij jou terecht?Sterkte!
Wat een bizarre situatie. Kan het me nauwelijks voorstellen, maar het lijkt me vreselijk om dit mee te moeten maken. Ik snap dan ook niet zo goed waarom er zoveel grappen over worden gemaakt, maar dat zal wel weer de softie in mij zijn.
Sterkte aan een ieder daar!
Jezus bedoel je de opmerking van Joost over Maastricht ?Nouja, hopen dat andere dorpen en steden ook onder gaan lopen enzo. Dat heb ik hier toch wel voorbij zien komen.
Nee.Jezus bedoel je de opmerking van Joost over Maastricht ?
Natuurlijk!Kunnen ze bij jou terecht?
Gelukkig.
Als ik me niet vergis is een betere verwoording inderdaad. Bedankt!Ik zou dat nou niet 'als het goed is' noemen... Lijkt me knap vervelend.
Sterkte dus! En dat geldt natuurlijk voor alle Limburgers hier.
Is al begonnen.Evacuatie Venlo start om 18.00 vanavond.
Er wordt wat anders gemeld:Is al begonnen.
Wie zegt dat dat een grap was.Jezus bedoel je de opmerking van Joost over Maastricht ?
ik ook idd, komende dagen krijg je dus dat Arnhem en Nijmegen het te verduren krijgen.Wat mij verbaasde in de berichtgeving is hoe lang het duurt voor de piek zich verplaatst van bv Maastricht naar Roermond. Dat duurt een uur of 7-8 begreep ik. Had echt verwacht dat dat sneller zou gaan.
Er wordt wat anders gemeld:
De evacuatie van grote delen van de
gemeente Venlo begint om 18.00 uur,zo
meldt de gemeente.Het water in de Maas
stijgt sneller dan verwacht.Om te
voorkomen dat mensen 's nachts moeten
worden geëvacueerd,wordt dat vanavond
al gedaan.
Inwoners die niet bij familie of bij
vrienden terecht kunnen,kunnen opvang
krijgen in opvanglocaties in Tegelen,
Hout-Blerick,Venlo-Noord,Velden en
Arcen.
De gemeente verwacht dat de piek van
het hoogwater vannacht om 03.00 uur zal
zijn,eerder dan waar in eerste
instantie rekening mee werd gehouden.
(Bron: TT)
Arnhem is de Rijn, maar dat gaat idd ook komen. Want alles wat daar in de buurt van Keulen gevallen is (en de Eifel) stroomt af in de Rijn...ik ook idd, komende dagen krijg je dus dat Arnhem en Nijmegen het te verduren krijgen.