Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Even een vraag voor Erka (of TeeZee): In De Bilt was de maximumtemperatuur 0,0 graden. Is er dan wel of niet sprake van een ijsdag?
 

erka

Well-known member
Even een vraag voor Erka (of TeeZee): In De Bilt was de maximumtemperatuur 0,0 graden. Is er dan wel of niet sprake van een ijsdag?

Niet, dan moet het maximum -0,1 zijn.
Strenge vorst is het ook pas vanaf -10,1 C. -10,0 C is geen strenge vorst.
 

Lennard95

New member
Februari 2012 inderdaad. Vooral Flevoland toen erg koud door dik pak sneeuw. Lelystad had geloof ik 2x beneden de -20 C tot aan -22C en ook nog aantal keren tussen -15 en -20.
Toen had ik gala van school ,Gelukkig liep ik en de andere mannen in pak maar de meiden stonden te bibberen van de kou.
 

Wigboldus

Well-known member
Februari 2012 inderdaad. Vooral Flevoland toen erg koud door dik pak sneeuw. Lelystad had geloof ik 2x beneden de -20 C tot aan -22C en ook nog aantal keren tussen -15 en -20.

ah, iets later dus. Onze dochter was een maand oud en we zaten toen in een huis zonder CV en met enkel klas en 1 gaskacheltje.
 

JMD

Well-known member
Echt jammer dat deze kou nu al snel ophoudt. Het is praktisch windstil en de eerste sloten liggen al dicht. Was de perfecte start van een natuurijsperiode geweest.
 

DeftonesJP

New member
En de wegen hier zijn droog, wat mij betreft een perfecte combinatie. Op kou is prima te kleden, de liefhebbers hebben ijspret en alles kan doorgaan. Jammer dat het omslaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan