Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Wat is er in Groningen aan de hand, Erka?

-11,1 in Nieuw Beerta, terwijl het in grote delen van het land niet of nauwelijks vriest.

Amper gedooid, ligt nog steeds een pak sneeuw van meer dan 10cm plus flinke instraling.
Nu slechts -7 C, maar wel mistig, dus dan komt het ook niet veel hoger.

Overigens vriest het momenteel in vrijwel geheel Nederland, Waan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nauwelijks klopt wel. Het ijs ging zo van de ruiten af. Vanaf zaterdag gewoon weer tien graden en geen nachtvorst meer. Jammer van die ene week, maat verder is het een prima winter.
 

DeftonesJP

New member
Al met al heb ik een goeie dag uitgekozen om thuis te werken. Het is hier nog mistig en dus vrees ik dat er vanavond een nijdig laagje ijs kan liggen. Het zal er om spannen of ik nog kan gaan hardlopen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hier is het anders nog steeds behoorlijk koud. Opmerkelijke verschillen dan steeds.
 

Wigboldus

Well-known member
Mooie laag sneeuw hier in Zwolle. Rond de 3-4 centimeter. Toch best onverwachts gevallen. Sneeuwt hier nu al minstens 12 uur lang. Het aantal centimeters wordt niet groter omdat het licht dooit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Satyr heeft geluk. Bij hem morgen ook een sneeuwdek(je) volgens de voorspellingen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een heerlijk winterweer. In de nacht helder en vorst en overdag bijna windstil en een zonnetje. Top.
 

fr-keff

Active member
Volgens weer.nl vanaf vrijdag: 16,18,18 en 16 graden. Kunnen we zeggen de lente gaat nu echt beginnen of is dat te vroeg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan