Hier in de uitlopers van de ALpen (bij Turijn) is het snikheet. Had in de nacht van dinsdag op woensdag een overnachting in Zuid Duitsland (vlak boven Basel), daar was het echt niet te harden. Woensdagochtend werd gewaarschuwd voor noodweer later de dag in Zuid Duitsland, maar ik reed woensdag alweer verder naar het zuiden. In Zwitserland warm, aan het Meer van Geneve was het nog blauwe lucht, maar hoe verder ik de Sint Bernardpas opreed hoe bewolkter het werd. Ineens ging het zelfs regenen. Na de top in de afdaling een natte afdaling, en je zag de regen komen. AF en toe flinke buien. Uit de Alpen gereden werd het weer warmer, en in het dorpje vlakbij Turijn was het zelfs bloedheet. Gisteravond rond 22.30 begon het noodweer echter, heb even buiten gestaan om foto's te maken, maar het bleef heel warm. Vanochtend was het vooral heel vochtig. In Turijn was het ook koeler (meer wind) dan buiten Turijn, heel gek, want meestal is het in een stad warmer.
Nu zie ik de buien vanaf de Alpenrand (die ik kan zien) alweer komen, ben benieuwd of ze mijn verblijsplek bereiken....