Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De grond droogt zeker snel op? Ik gooi af en toe wat water op het hout van mijn balkon om het iets te laten afkoelen. Dat is binnen no time opgedroogd.
Die Amsterdamse bierfestivallen zijn wel prut gepland. Half juni waaide het als een gek, vandaag gaat het in Amsterdam aan het einde van de middag regenen en misschien onweren en een derde festival hebben ze van mei naar de derde week van september verplaatst. Dat is ook een beetje de weergoden verzoeken.
Het is nu echt weer heerlijk op mijn balkon. De wolken zijn weer even weg. Straks even een bodempje leggen voor bier zowel qua vocht als voeding. Nu even nauwelijks te geloven dat het over een paar uur gaat regenen.
Verder is het hier op woensdag na komende week 20 tot en met 26 graden met een zonnetje. Dat is toch prima weer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.