Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
In Amsterdam zal het morgen spannend worden en zie ik het maandag niet gebeuren.
 

erka

Well-known member
Ik had me trouwens vergist. Groningen (Eelde) heeft morgen ook nog 25C nodig. De 30-er hebben we vandaag al wel binnen.

Max, Amsterdam heeft al een hittegolf als je Schiphol neemt:

di 26
wo 33
do 30
vr 28
za 30 (al)
 

erka

Well-known member
Het is vandaag hier ook met afstand de beroerdste dag. Het is gewoon niet te harden zo benauwd. Dat was voorgaande dagen echt heel anders.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh wat ben ik met dit soort dagen blij dat ik aan de kust woon, moet toch niet denken 35 graden plus, hoewel ik me afvraag of we er erg veel onder zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het juist vandaag meevallen. Gisteren heb ik letterlijk buikpijn gekregen van het warme weer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het weer

Ik had me trouwens vergist. Groningen (Eelde) heeft morgen ook nog 25C nodig. De 30-er hebben we vandaag al wel binnen.

Max, Amsterdam heeft al een hittegolf als je Schiphol neemt:

di 26
wo 33
do 30
vr 28
za 30 (al)

Ik reageerde op RSDG of de hittegolf in stand blijft. Morgen is het de vraag of we de 25 graden gaan bereiken en maandag lijkt dat zeker niet te gebeuren. Dinsdag schijnt wel weer warm te worden. Als Schiphol een hittegolf heeft, dan zal Amsterdam die ook wel hebben. In de stad is het over het algemeen iets warmer.

Al moet ik zeggen dat ook vandaag er weer een heerlijk windje staat. Ik denk dat ik lekker buiten op mijn balkon blijf zitten. Vlak bij de vriezer voor koud water en naast mijn wijnkoeler voor mijn flesje water. Gelukkig is het bierfestival morgen pas. Al dreigt er dan onweer. Al worden die voorspellingen ook alweer gunstiger bijgesteld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is hier niet leuk meer, al was donderdag erger voor mijn gevoel. Probleem van vandaag is het zweten, zelfs als je niks doet loopt het met liters uit je lichaam
 

JMD

Well-known member
Het is hier niet leuk meer, al was donderdag erger voor mijn gevoel. Probleem van vandaag is het zweten, zelfs als je niks doet loopt het met liters uit je lichaam

Donderdag was het hier maar 24 graden... Heerlijk.
 

Janssen

Well-known member
Lang geleden dat ik een hele zaterdag voor de tv heb gezeten maar inderdaad, buiten is het gewoon niet meer leuk nu.
 

Jozsef

New member
Het weer

Zojuist bijna 35 km weggefietst, met m'n zoon in de aanhanger erachter. Lekker kapotgaan dus, heerlijk!
Net een uitsmijtert op, dan douchen en de hele middag onderuit op de bank: Hup Tom!
 

JMD

Well-known member
35,5 inmiddels in Arcen.

En er komt een onweersbui aan die dwars over Nederland trekt. Lijkt ook in Utrecht te gaan komen...
 

Maasveld

Well-known member
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het uitstekend uit te houden. Heb net effe een half uurtje in de zon gelegen, het briesje maakt het echt heerlijk. Binnen is het een stuk benauwder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan