Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Oei, dat is een forse aderlating voor PSV. Benieuwd wat Simons zelf denkt. Hij speelde geweldig afgelopen seizoen, maar we zagen in Oranje dat hij nog stappen moet maken. Al is het voordeel bij PSG dat hij Luis Enrique goed kent, dus speeltijd is waarschijnlijk wel reëel.

Magikan

Well-known member
Ik verwacht inderdaad dat ie niet veel aan spelen toekomt.

Benieuwd wie ze als vervanger gaan halen. Voor 6 miljoen haal je niet veel bijzonders.

Miramar

Well-known member
Ach wie weet bouwt hij zijn carrière bewust op en gaat hij voor een trede omhoog met een huurperiode onder Slot.
Ik hoorde al zoiets, Neymar en Mbappe zouden dan in Parijs moeten blijven.

Ben geen fan van Simons qua dramatiek dus laat maar zitten wat mij betreft.

Mario

Well-known member
Benieuwd wie ze als vervanger gaan halen. Voor 6 miljoen haal je niet veel bijbijzonders
Ik las gisteren dat PSV een bod van 15 miljoen heeft gedaan op de Ketelaere als alternatief voor Xavi. Maar Milan wil waarschijnlijk alleen verhuur.

Magikan

Well-known member
Ik hoop niet dat ze gaan huren en 15 miljoen, mijn hemel… gaat hard met het transferpotje. En dan moeten ze ook nog betere verdedigers halen. Redelijk kansloze missie.

JMD

Well-known member
Ik hoop niet dat ze gaan huren en 15 miljoen, mijn hemel… gaat hard met het transferpotje. En dan moeten ze ook nog betere verdedigers halen. Redelijk kansloze missie.
Jep...

Jammer dat Simons weggaat, maar dat zat er wel in. Alleen of PSG nou een goede stap is. Ja, bij PSV was hij heel goed, maar idd zoals Bati al aangaf lieten de duels bij Oranje zien dat hij nog stappen moet maken. Bij PSG krijg je die kans echt niet

Bovenaan