Miramar
Well-known member
Nou, zulke gasten maken meestal verkeerde keuzes. Ook deze keer. Aardige voetballer hoor, maar nog lang geen wereldster.Had nog de hoop dat ie een jaar zou blijven onder Bosz.
Nou, zulke gasten maken meestal verkeerde keuzes. Ook deze keer. Aardige voetballer hoor, maar nog lang geen wereldster.Had nog de hoop dat ie een jaar zou blijven onder Bosz.
Nou, zulke gasten maken meestal verkeerde keuzes. Ook deze keer. Aardige voetballer hoor, maar nog lang geen wereldster.
Klopt wat betreft de verkeerde keuzes. Ik had daarom de hoop, maar niet de verwachting.Nou, zulke gasten maken meestal verkeerde keuzes. Ook deze keer. Aardige voetballer hoor, maar nog lang geen wereldster.
Zal daar wel op uitdraaien en dan in januari verhuurd worden aan een club in nood.Jammer, maar geen speler is groter dan de club. Lekker bankzitten in Parijs komend seizoen.
Ik hoorde al zoiets, Neymar en Mbappe zouden dan in Parijs moeten blijven.Ach wie weet bouwt hij zijn carrière bewust op en gaat hij voor een trede omhoog met een huurperiode onder Slot.
Klopt, dat zei @Max ook al.Zal daar wel op uitdraaien en dan in januari verhuurd worden aan een club in nood.
Ik las gisteren dat PSV een bod van 15 miljoen heeft gedaan op de Ketelaere als alternatief voor Xavi. Maar Milan wil waarschijnlijk alleen verhuur.Benieuwd wie ze als vervanger gaan halen. Voor 6 miljoen haal je niet veel bijbijzonders
Waarom dom?Haha wat een dom ventje.
Jep...Ik hoop niet dat ze gaan huren en 15 miljoen, mijn hemel… gaat hard met het transferpotje. En dan moeten ze ook nog betere verdedigers halen. Redelijk kansloze missie.
Ik denk dat PSG hem gaat verhuren.
Dan heeft hij het nog lang uitgehouden. Ik zou na een dag al klaar zijn met Lang...Verder begrijpelijk dat hij na een week wel klaar was met Lang.