Omdat het voor iedereen helemaal kut is dat die pisvlek weer wekelijks op tv te zien is.Hoezo?
Omdat het voor iedereen helemaal kut is dat die pisvlek weer wekelijks op tv te zien is.Hoezo?
Je hoeft niet te kijken.Omdat het voor iedereen helemaal kut is dat die pisvlek weer wekelijks op tv te zien is.
Ik wil hem idd alleen zien voetballen (want dat kan hij), maar ik hoef hem niet te horen ja...Omdat het voor iedereen helemaal kut is dat die pisvlek weer wekelijks op tv te zien is.
Van wat ik hoor is het een lastige jongen, maar zolang hij voetballend doet wat hij moet doen vind ik het prima.Ik wil hem idd alleen zien voetballen (want dat kan hij), maar ik hoef hem niet te horen ja...
By far de verschrikkelijkste speler ooit die in een PSV-shirt gaat spelen. Gatver. Ik ben hier echt niet blij mee.
Jij hebt het makkelijk in de Eerste divisie. Feyenoord treft minimaal twee keer het hoofdteam van PSV.Je hoeft niet te kijken.
Ik krijg altijd maagzuur van dit soort uitspraken.Je hoeft niet te kijken.
Oh, oké.Omdat het voor iedereen helemaal kut is dat die pisvlek weer wekelijks op tv te zien is.
Ik kan me voorstellen dat dat bij meer supporters speelt. Ik ben wel benieuwd hoe de opinie wordt wanneer dit blijkt te gaan werken en Lang de pannen van het dak gaat spelen.Ik wil hem idd alleen zien voetballen (want dat kan hij), maar ik hoef hem niet te horen ja...
By far de verschrikkelijkste speler ooit die in een PSV-shirt gaat spelen. Gatver. Ik ben hier echt niet blij mee.
Dat dus. Alles valt en staat bij de prestaties op het veld. Als hij er 15 inschiet hoor je niemand erover. Op een paar gefrustreerde Feyenoorders daargelaten.Ik kan me voorstellen dat dat bij meer supporters speelt. Ik ben wel benieuwd hoe de opinie wordt wanneer dit blijkt te gaan werken en Lang de pannen van het dak gaat spelen.
Zo, dat zou idd een hele knappe transfer zijn... Was toch echt een rots in de branding in de verdediging in dat Ajaxjaar. Denk alleen dat dit niet haalbaar is, SPurs zal een flink bedrag willen, en no way dat wij PL-salarissen kunnen betalen.PSV heeft interesse in Tottenham-verdediger Davinson Sanchez, met wie Bosz bij Ajax heeft gewerkt. Mocht het lukken om hem binnen te halen, dan is dat een knappe transfer en dan zou ik er toch wel van balen.