Miramar
Well-known member
Dat zal Feyenoord zijn. Maar die konden dat toen ook niet betalen schijnbaar...Je hebt ook clubs die destijds de jong boot naar de kkd gemist hebben en daar nu enorm spijt van hebben.
Dat zal Feyenoord zijn. Maar die konden dat toen ook niet betalen schijnbaar...Je hebt ook clubs die destijds de jong boot naar de kkd gemist hebben en daar nu enorm spijt van hebben.
Was toch omdat van Geel het nut er niet zo van zag?Dat zal Feyenoord zijn. Maar die konden dat toen ook niet betalen schijnbaar...
Dat was ook de eerste gedachte idd die ik erover had. Nou kan het best zijn dat de financiën meespeelden in de beslissing, want zo rond 2012 zat Feyenoord in zwaar weerWas toch omdat van Geel het nut er niet zo van zag?
Dat was ook de eerste gedachte idd die ik erover had. Nou kan het best zijn dat de financiën meespeelden in de beslissing, want zo rond 2012 zat Feyenoord in zwaar weer
Ja dat kan, maar PSV heeft ook al zo'n 30 miljoen uitgegeven aan 3 inkomende transfers. Zou kunnen dat op het eind de inkomsten en uitgaven in de buurt van elkaar komen. Want ik ga er vanuit dat er nog meer wordt gekocht.20-25 miljoen winst op gemaakt (oke, daar gaan natuurlijk nog wel bonussen e.d. vanaf), 2 titels gehaald.
PSV verkoopt dus (want Bakayoko gaat ook weg) voor ongeveer 100 miljoen aan spelers