Was idd ook mijn eerste gedachte.Vrij vertaald: AZ wil het onderste uit de kan van PSV inzake Mijnans.
Binnenkort dus ook naar PSV.AZ gooit de deur dicht voor PSV inzake Mijnans (aldus Vi.nl)
Sean, groot talent.Zijn broer speelt overigens bij Jong Ajax.
Dat wist ik niet. (ook niet dat hij ooit bij Feyenoord gespeeld had)Zijn overigens zoons van oud Volendam en Feyenoord speler Johan Steur.
Tillman, Boscagli, Lang, Bakayoko, Karsdorp, Malacia, Drommel, Benitez, ....Hoeveel spelers koopt PSV? Honderd?
And proud of it...Koopclub.
Volgens mij is het plan om hem te verhuren..Land maakte wel een goeie indruk op dat jeugd EK. Die mag je toch meer minuten geven lijkt me.
Dat dus. Die zag ik in augustus 2023 al debuteren bij PSV1, en maakte toen best al een goede indruk. Dat je zo'n speler in het eerste seizoen weinig speeltijd geeft (idem Babadi) ok, maar in een 2e seizoen moet je dat echt meer doen (of hem dan al 1 jaar verhuren). Maar nee, PSV laat hem banken en gaat in het 3e seizoen praten over verhuur, dat is 1 jaar te laat.Land maakte wel een goeie indruk op dat jeugd EK. Die mag je toch meer minuten geven lijkt me.
Zag van de week een staatje dat als je alle Jong-keepers van PSV telt hoeveel duels die in PSV1 hebben gespeeld dat dat echt heel laag is (volgens mij zelfs 0), dan natuurlijk niet bv een Drommel meetellen die na een blessure een keer bij Jong meespeelt.Misschien Jong Philips opdoeken als daar toch niks uit komt.
EensDat dus. Die zag ik in augustus 2023 al debuteren bij PSV1, en maakte toen best al een goede indruk. Dat je zo'n speler in het eerste seizoen weinig speeltijd geeft (idem Babadi) ok, maar in een 2e seizoen moet je dat echt meer doen (of hem dan al 1 jaar verhuren). Maar nee, PSV laat hem banken en gaat in het 3e seizoen praten over verhuur, dat is 1 jaar te laat.
Zag van de week een staatje dat als je alle Jong-keepers van PSV telt hoeveel duels die in PSV1 hebben gespeeld dat dat echt heel laag is (volgens mij zelfs 0), dan natuurlijk niet bv een Drommel meetellen die na een blessure een keer bij Jong meespeelt.
Dat is gewoon genant. Wat mij betreft moeten die Jongploegen sowieso weg, laat ze lekker een eigen competitie starten.
Je hebt ook clubs die destijds de jong boot naar de kkd gemist hebben en daar nu enorm spijt van hebben.