Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Doelman Steur van Jong PSV gaat naar Volendam. Daar komt hij (zie zijn achternaam...) ook oorspronkelijk vandaag. Zijn broer speelt overigens bij Jong Ajax.

Mario

Well-known member
Forumleiding
PSV is in gesprek met Freiburg over de transfer van rechtsback Kiliann Sildillia. Er zou al een persoonlijk akkoord zijn met de speler.

JMD

Well-known member
Hoeveel spelers koopt PSV? Honderd?
Tillman, Boscagli, Lang, Bakayoko, Karsdorp, Malacia, Drommel, Benitez, ....

Zo maar een rijtje spelers dat er niet meer bij is dit jaar. Tevens een gevolg van niet doorselecteren vorige zomer, toen gebeurde er vrij weinig, nu idd vrij veel.

En dat de verdediging versterking nodig had was toch al wel duidelijk. Je kan niet blijven aanklooien met Obispo.

JMD

Well-known member
And proud of it... :)

Maar als je ziet wat Jong PSV deed de afgelopen jaren dan kan je toch moeilijk zeggen dat daar versterking zit?
Alhoewel ik wel met je eens ben dat PSV de spelers die daar wel uitblinken (Land, Babadi, ...) ook wel meer kansen moet geven dan 3 minuten in blessuretijd als we al 3-0 voorstaan.

JMD

Well-known member
Land maakte wel een goeie indruk op dat jeugd EK. Die mag je toch meer minuten geven lijkt me.
Dat dus. Die zag ik in augustus 2023 al debuteren bij PSV1, en maakte toen best al een goede indruk. Dat je zo'n speler in het eerste seizoen weinig speeltijd geeft (idem Babadi) ok, maar in een 2e seizoen moet je dat echt meer doen (of hem dan al 1 jaar verhuren). Maar nee, PSV laat hem banken en gaat in het 3e seizoen praten over verhuur, dat is 1 jaar te laat.

Misschien Jong Philips opdoeken als daar toch niks uit komt.
Zag van de week een staatje dat als je alle Jong-keepers van PSV telt hoeveel duels die in PSV1 hebben gespeeld dat dat echt heel laag is (volgens mij zelfs 0), dan natuurlijk niet bv een Drommel meetellen die na een blessure een keer bij Jong meespeelt.
Dat is gewoon genant. Wat mij betreft moeten die Jongploegen sowieso weg, laat ze lekker een eigen competitie starten.

Miramar

Well-known member
Dat dus. Die zag ik in augustus 2023 al debuteren bij PSV1, en maakte toen best al een goede indruk. Dat je zo'n speler in het eerste seizoen weinig speeltijd geeft (idem Babadi) ok, maar in een 2e seizoen moet je dat echt meer doen (of hem dan al 1 jaar verhuren). Maar nee, PSV laat hem banken en gaat in het 3e seizoen praten over verhuur, dat is 1 jaar te laat.

Zag van de week een staatje dat als je alle Jong-keepers van PSV telt hoeveel duels die in PSV1 hebben gespeeld dat dat echt heel laag is (volgens mij zelfs 0), dan natuurlijk niet bv een Drommel meetellen die na een blessure een keer bij Jong meespeelt.
Dat is gewoon genant. Wat mij betreft moeten die Jongploegen sowieso weg, laat ze lekker een eigen competitie starten.
Eens

Bovenaan