Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Forumleiding
PSV en AZ zouden het eens zijn over de transfer van Van Bommel. De transfersom zou rond de 15 miljoen liggen.

JFK

Well-known member
PSV en AZ zouden het eens zijn over de transfer van Van Bommel. De transfersom zou rond de 15 miljoen liggen.
Ik vind het geen onaardige speler. Maar ik moet het nog maar zien bij hem of hij een succes gaat worden.
15 Miljoen vind ik erg fors.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Heeft idd wel potentie, maar doet ook nog wel eens domme dingen (EK-21) Toch denk ik wel dat het een goede aanwinst zal zijn voor PSV.
Bosz krijgt er wel Papa van Bommel en Opa van Marwijk bij cadeau 😆

15 miljoen is wel veel ja, maar ook de markt tegenwoordig ben ik bang.

Batigoal

Well-known member
Vraag me af of hij met een andere achternaam een target was geweest voor PSV. Hij heeft zeker talent, maar ik vind hem nog niet gearriveerd voor de top 3.

Gasiorowski stond een paar jaar geleden bekend als zeer groot talent. Opvallend dat Valencia hem relatief betaalbaar weg doet. Zeker vanwege de financiële problemen daar?

JMD

Well-known member
Ze willen nu eindelijk dat stadion afbouwen begreep ik...

Speler is ook wel blessure gevoelig begreep ik dus die zal er half september wel voor vier maanden uitliggen...

Mario

Well-known member
Forumleiding
PSV zou ook al in vergevorderde onderhandelingen zijn over Malanda. De Franse verdediger speelt momenteel bij Charlotte FC in de MSL..

Bovenaan