Mooi van Vitesse, gewoon een betere verdediger dan de Ligt aantrekken.
Hopelijk een optie tot koop.
Mooi van Vitesse, gewoon een betere verdediger dan de Ligt aantrekken.
Volgens the Telegraph gaat het om 6 miljoen i.p.v. 12 miljoen. Dat zou pas echt humor zijn.
Alweer 33 jaar. Gelukkig heeft hij niet teveel meters gemaakt zodat de slijtage zal meevallen.
8,5 jaar geledenWanneer heeft die voor het laatst een wedstrijd gespeeld?
Voor de Eredivisie hoeft het geen probleem te zijn. Vraag mij wel af wat zijn beoogde rol is. Is ie gehaald voor de basis, moet ie het met invalbeurten doen en wat gaat dit betekenen voor de speeltijd van een Guti, Ihattaren en de andere middenvelders? Juist op het middenveld vond ik PSV qua breedte wel op orde.Ach half jaartje ouder dan Babel die nog international is, dat zegt me niet zoveel. Zijn gebrek aan wedstrijden echter wel.
Op zich geen gekke deal, maar de City’s en Chelseas van deze wereld benutten die optie ook als andere clubs ge?nteresseerd zijn, dus je upside is altijd beperkt.
Voor de Eredivisie hoeft het geen probleem te zijn. Vraag mij wel af wat zijn beoogde rol is. Is ie gehaald voor de basis, moet ie het met invalbeurten doen en wat gaat dit betekenen voor de speeltijd van een Guti, Ihattaren en de andere middenvelders? Juist op het middenveld vond ik PSV qua breedte wel op orde.
Maar aan de andere kant heb je op het middenveld met Sadilek, Hendrix, Rosario, Ihattaren, Thomas en Guti nog een hoop opties lopen, die allemaal niet zullen vertrekken. Ook moet je nog maar zien dat Pereiro daadwerkelijk vertrekt met die twijfelachtige zaakwaarnemer. Ook Ramselaar loopt er nog rond, waarvan je ook nog maar moet hopen dat ie een keer vertrekt.Pereiro gaat naw weg (contract eindigt volgend jaar), en het middenveld was juist waar het zeker in de 2e competitiehelft niet liep.
Werd Ibrahim niet weggestuurd bij een tweede divisionist? mg:
Werd Ibrahim niet weggestuurd bij een tweede divisionist? mg:
Ik denk dat die tweede divisionist FC Emmen het snot voor de ogen wegspeelt.