Het PSV transfertopic

SanMark.

Well-known member
Wat is er in 1 sezoen dan in hemelsnaam veranderd dat Man City nu wel Angelino wel hebben??
Hij heeft zich bij PSV wel ontwikkeld, maar nou niet tot op zo'n niveau dat hij direct bij City vaste kracht zal worden lijkt me.

EN heeft Angelino nog iets te zeggen, of zit de clausule zo in elkaar dat als City hem wil halen dat dat dan gebeurt?

waarschijnlijk kunnen ze hem voor 20 miljoen weer doorverkopen.

zwammy

Well-known member
Psg wil er 25 voor betalen blijkbaar. Verder zouden Napoli, Barcelona borussia, arsenal en Ajax zich gemeld hebben voor de dikke volgetattoeerde tuinkabouter die niet kan voetballen. Lijkt misschien het dan toch te zijn dat zwammy het goes gezien heeft, tis ok allemaal wa

Pascallovic

Well-known member
Psg wil er 25 voor betalen blijkbaar. Verder zouden Napoli, Barcelona borussia, arsenal en Ajax zich gemeld hebben voor de dikke volgetattoeerde tuinkabouter die niet kan voetballen. Lijkt misschien het dan toch te zijn dat zwammy het goes gezien heeft, tis ok allemaal wa

Allemaal geen halve finalisten CL.

Pascallovic

Well-known member
Met Lisandro Martinez, Tagliafico, Kik Pierie, Daley Sinkgraven en Daley Blind in de selectie geloof ik er niks van dat Ajax zich zou hebben gemeld voor nog een speler die linksback kan spelen en die bij een directe concurrent onder contract staat. Anders had dat wel groot in de krant gestaan. Als we het echt niet meer weten kan Salah-Edinne vanuit de jeugd worden doorgeschoven.

Abubakari

Well-known member
Kik Pierie is inderdaad wel een stuk beter :D
Sorry zwammy maar het is gewoon onzin. Tagliafico blijft, er zijn zoals Pascallo zegt tig andere opties, dus ik geloof er ook niks van dat Ajax achter hem aan zit. Deze periode moeten de kranten vol dus lees je elke dag 100 geruchten waarvan er soms eens eentje waar is, de rest is over het algemeen verzonnen of afkomstig uit een een heel vaag geruchtencircuit.

Pascallovic

Well-known member
Sorry zwammy maar het is gewoon onzin. Tagliafico blijft, er zijn zoals Pascallo zegt tig andere opties, dus ik geloof er ook niks van dat Ajax achter hem aan zit. Deze periode moeten de kranten vol dus lees je elke dag 100 geruchten waarvan er soms eens eentje waar is, de rest is over het algemeen verzonnen of afkomstig uit een een heel vaag geruchtencircuit.

Bijzonder leeswerk dat hij uit mijn tekst haalt dat ik Kik Pierie een betere linksback dan Angelino zou vinden.

zwammy

Well-known member
Prima. Ik moet ook zeggen dat voor Angelino de andere keuzes misschien nog wel leuker lijken om voor te spelen.

zwammy

Well-known member
Bijzonder leeswerk dat hij uit mijn tekst haalt dat ik Kik Pierie een betere linksback dan Angelino zou vinden.

Nee maar je noemt allemaal namen op waarbij alleen tagliafico een betere back is en mocht die weggekocht worden het helemaal geen gekke gedachte zou zijn. Maar maakt verder ook niet uit, die bolle spanjaard kan er toch niets van waren de kenners hier al van overtuigd dus hij zal wel gewoon bij PSV blijven.

Pascallovic

Well-known member
Nee maar je noemt allemaal namen op waarbij alleen tagliafico een betere back is en mocht die weggekocht worden het helemaal geen gekke gedachte zou zijn. Maar maakt verder ook niet uit, die bolle spanjaard kan er toch niets van waren de kenners hier al van overtuigd dus hij zal wel gewoon bij PSV blijven.
Nu zou het ook heel bijzonder zijn als ik van Ajax 4 betere backs kon opnoemen dan de eerste back van PSV. Voor de rest is al lange tijd bekend dat Tagliafico nog een jaar blijft in ruil voor een hoger salaris en een clausule in zijn contract. Dat lees je schijnbaar niet, maar een gerucht dat Ajax interesse zou hebben in Angelino, welke nergens is terug te vinden die lees je dan weer wel. Dat Ajax interesse in een Bergwijn heeft maakt niet dat ze zomaar even alle spelers van PSV op een schaduwlijstje hebben staan. Voorlopig speelt die bolle Spanjaard nog geen halve finale CL.

Atreides

Well-known member
Maar maakt verder ook niet uit, die bolle spanjaard kan er toch niets van waren de kenners hier al van overtuigd dus hij zal wel gewoon bij PSV blijven.

Misschien dat je bent uitgelachen toen hij bij NAC speelde, maar het is toch al tijden duidelijk dat die Spanjool PSV niet als eindstation zou kennen? Ook toen PSV hem kocht waren daar niet heel veel twijfels over....

Bovenaan