Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
https://gianlucadimarzio.com/it/calciomercato-napoli-lozano-news-14-giugno-2019

Ik ben het Italiaans niet echt machtig, maar ik begrijp hier genoeg van om te lezen dat PSV 50 miljoen zou krijgen voor Lozano (als dit bericht dus klopt).
Dat zou echt categorie: 'strik erom en weg doen' zijn... En PSV moet nog een deel van de som afstaan, maar dan houdt het dus nog een miljoen of 30 over (want ik meen dat het 40% is dat PSV moet afstaan). Zou een topdeal zijn.

Mario

Well-known member
Zou een prima deal zijn. 50 miljoen voor Lozano, kan je nagaan wat we voor Bergwijn kunnen vangen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
50 miljoen voor een speler die slechts in 3 op de 10 wedstrijden zijn niveau haalt.... De wereld is gek geworden. :)

Batigoal

Well-known member
Prima vervolgstap mocht dat waar zijn. Ben benieuwd of PSV voor een prijzige vervanger gaat of dat ze Gapko de kans geven.

Magikan

Well-known member
Prima vervolgstap mocht dat waar zijn. Ben benieuwd of PSV voor een prijzige vervanger gaat of dat ze Gapko de kans geven.

Het gerucht gaat dat ze de Portugees Bruma (mag weg bij Leipzig) willen halen. Moet ongeveer 15 miljoen kosten.

Zou zelf opteren voor Gakpo. Investering in de verdediging lijkt me beter en een scorende middenvelder wellicht.

JMD

Well-known member
Goed, het is van The Sun, maar ik meld hem toch maar omdat het waarschijnlijk te mooi is om waar te zijn: Man United zou Dumfries willen halen voor 25 miljoen pond...

Ze zijn gek daar als het waar is...

Pascallovic

Well-known member
Goed, het is van The Sun, maar ik meld hem toch maar omdat het waarschijnlijk te mooi is om waar te zijn: Man United zou Dumfries willen halen voor 25 miljoen pond...

Ze zijn gek daar als het waar is...

Hun eerste keuze Wan Bissaka moet 75 miljoen kosten, dan zou ik ook eerder voor Dumfries gaan.

JMD

Well-known member
Wat is er in 1 sezoen dan in hemelsnaam veranderd dat Man City nu wel Angelino wel hebben??
Hij heeft zich bij PSV wel ontwikkeld, maar nou niet tot op zo'n niveau dat hij direct bij City vaste kracht zal worden lijkt me.

EN heeft Angelino nog iets te zeggen, of zit de clausule zo in elkaar dat als City hem wil halen dat dat dan gebeurt?

Pascallovic

Well-known member
Wat is er in 1 sezoen dan in hemelsnaam veranderd dat Man City nu wel Angelino wel hebben??
Hij heeft zich bij PSV wel ontwikkeld, maar nou niet tot op zo'n niveau dat hij direct bij City vaste kracht zal worden lijkt me.
Nou ja, vorig seizoen heeft Zinchenko er een serieus aantal wedstrijden mogen ballen. Dan is Angelino op die positie wel een klasse beter, dus snap ik dat ze hem terughalen als dat maar 12 miljoen hoeft te kosten.

Bovenaan