Het PSV transfertopic

JFK

Well-known member
Ik verwacht dat PSV 2-3 zware maanden tegemoet gaat op het transfergebied. Ik verwacht dat zo'n tien spelers weggaan bij PSV. Hiervoor moeten wel goede spelers worden teruggehaald, anders voorzie ik een zwaar nieuw seizoen.

Zo had ik het nog nooit gezien.

Atreides

Well-known member
Ik begrijp al maanden dat PSV Lozano en Bergwijn naar de uitgang aan het duwen is omdat er flink gecasht moet worden.

Loopt dat een beetje?

Mario

Well-known member
Ik begrijp al maanden dat PSV Lozano en Bergwijn naar de uitgang aan het duwen is omdat er flink gecasht moet worden.

Loopt dat een beetje?

Een transfer van Bergwijn naar Ajax is onbespreekbaar volgens PSV, maar van mij mag hij hoor ... Ajax heeft wat dat betreft genoeg te besteden. Doe maar minstens 75 miljoen.

Batigoal

Well-known member
Hoe lang is Lozano eigenlijk geblesseerd? Of valt dat mee en heeft dat geen invloed op zijn transfer naar Napoli?

Batigoal

Well-known member
Volgens PSV is een vertrek van bergwijn naar Ajax onbespreekbaar.

Tsja, maar wat wil Ajacied Bergwijn?

D6gBAo0WAAY0bAk.jpg

Atreides

Well-known member
Maar even serieus: waarom is hij bij Ajax weggegaan? Niet genoeg speeltijd? Of speelden er andere zaken?

Voor wat het waard is:
Een incident tijdens een jeugdtoernooi in Zweden lag hieraan ten grondslag, onthult Henk Spaan in zijn boek Nouri, de belofte. Bergwijn gold samen met Nouri als een grote belofte, maar werd in Zweden op de bank gezet door jeugdtrainer Orlando Trustfull. De vader van Bergwijn begon vervolgens met een witte zakdoek te zwaaien, tot grote woede van Trustfull.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/847795/ajax-stuurde-bergwijn-weg-vader-irriteerde-jeugdtrainer-met-witte-zakdoek.html

Bovenaan